بزرگترین مجتمع دامپروری هرمزگان در بستک افتتاح می‌شود



مجتمع دامپروری شرکت تعاونی پیشتاز دهنگ در بستک، به عنوان بزرگترین مجتمع دامپروری  هرمزگان، همزمان با بهره‌برداری از طرح‌های شاخص تعاونی‌های سراسر کشور، افتتاح می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، عمليات اجرايی طرح مجتمع دامپروری این تعاونی که بزرگترین مجتمع دامی هرمزگان می باشد در زمینی به مساحت 22 هکتار با سرمایه گذاری 25 میلیارد تومان به اجرا درآمده است و در روستای دهنگ شهرستان بستک به بهره‌برداری می‌رسد. شرکت تعاونی پیشتاز دهنگ بستک در سال 1392 با عضویت 20 نفر و با موضوع تولید شیر، گوشت و کود در روستای دهنگ شهرستان بستک به ثبت رسیده است.

پروانه بهره برداری این تعاونی ظرفيت نهايی پرورش 1300 راسي دام را ترسيم نموده که درفاز اول با 500 راس گاو شیری و با ظرفیت تولید سالانه 4000 تن شیر از طريق بهره گيری از بروز ترین دستگاه ها و تجهیزات مکانیزه شیر دوشی افتتاح خواهد شد. تمامی زیرساخت های موجود در اين مجتمع ظرفیت توسعه دامداری را تا 2000 راس دارا می باشد که در صورت تأمین اعتبار در آینده این مهم نیز قابل تحقق خواهد بود.

  

     بزرگترین مجتمع دامپروری هرمزگان در بستک افتتاح می‌شود

  

  

گفتنی است؛ زيرساخت اوليه طرح از قبيل حصار كشي، خيابان كشي، برق و چاه آب و ساخت منبع آب و ساخت قرنطينه توسط جهاد كشاورزي از اعتبارات دولتي انجام شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها