استاندار هرمزگان:

بوستان ۳۰۰ هکتاری در بلوار ساحلی شرق بندرعباس احداث می‌شود



استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه مطالعات ساخت بوستان ۳۰۰ هکتاری در ضلع شمالی بلوار ساحلی شرق شهر بندرعباس، در حال انجام است گفت: احداث این بوستان به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی شب گذشته(۳۰ بهمن ماه) پس از بازدید از روند اجرای پروژه‌های ساخت بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس و بلوار ساحلی شرق شهر بندرعباس که به همراه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دادستان بندرعباس انجام شد، عنوان کرد: این طرح ها به عنوان دو پروژه بزرگ و بسیار مهم در سطح استان و کشور، مزایا و آثار مطلوب متعددی را به همراه دارند.

وی ادامه داد: پشتیبانی مناسب مالی و حمایت خوب از این پروژه ها صورت گرفته و روند اجرای آنها به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است تا به سرعت تکمیل و آماده بهره‌برداری شوند.

استاندار هرمزگان با اشاره به روند ساخت بلوار ۲۴ کیلومتری در شرق شهر بندرعباس، افزود: این بلوار در سطح کشور کم نظیر است و از نوع خاص معماری، نور و فضای سبز برخوردار است.

همتی تصریح کرد: همچنین مطالعات ساخت بوستان ۳۰۰ هکتاری در ضلع شمالی این بلوار نیز در حال انجام است که به زودی احداث آن آغاز خواهد شد.

وی گفت: این بوستان و همچنین بلوار ساحلی شرق بندرعباس، می‌تواند تحول بزرگی در دسترسی مردم به سواحل زیبای شرق شهر بندرعباس ایجاد کند و همچنین منطقه‌ای جدید و متنوع برای گردشگری خواهد بود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با ایجاد این امکانات و ظرفیت جدید در شهر بندرعباس، شاهد ایجاد اشتغال بیشتر برای مردم خواهیم بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها