رئیس هیات کونگ فو خبر داد 

درخشش بانوان کونگ فو کار در مسابقات کشوری



تیم نوجوانان بانوان شهرستان بندرعباس به نمایندگی از استان هرمزگان در مسابقات کشوری سبک نیو کونگ فو شرکت کردند و مقام سوم تیمی در بخش سلاح سرد را به دست آوردند.
به گزارش صبح ساحل، مسلم عاشوری  در این خصوص اظهار داشت: مسابقات فرم ممای اوسیما سبک نیو کونگ فو به میزبانی خراسان رضوی به صورت افلاین و آنلاین با نظارت کامل  فدراسیون برگزار شد و ۱۲ استان در این دوره از مسابقات حضور داشتند. وی در ادامه افزود: یازده بانوی کونگ فو کار شهرستان بندرعباس به نمایندگی از استان هرمزگان در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در این مسابقات شرکت کردند که در پایان این مسابقات تیم استان هرمزگان  در رده سنی نوجوانان بخش سلاح سرد مقام سوم تیمی را کسب نمود.
رئیس هیات کونگ فو شهرستان بندرعباس عنوان کرد:
در این دوره از مسابقات زهرا لایق نژاد در رده  نونهال ، دایانا گل مرادی، فاطمه گردکانی  ، ریحانه ربیعی و زهرا ربیعی در رده سنی نوجوان ، سحر مسافری  ، زهرا احمدی ، سیما کهن سال  ، مریم محمدحسینی  و هنگامه امامدادیان  در رده سنی جوان و فاطمه امامدادی طارمی در رده بزرگسالان تیم هرمزگان را تشکیل می دادند.‌
رئیس هیات کونگ فو بیان کرد: در بخش اجرای سلاح سرد در رده سنی نوجوانان فاطمه گردکانی مقام سوم ،  دایانا گل مرادی مقام سوم ، ریحانه ربیعی مقام سوم و زهرا ربیعی مقام سوم را کسب کردند.
مسلم عاشوری در پایان از زحمات سهیلا صبوری مربی و سرپرست تیم بانوان شهرستان بندرعباس تشکر کردو  گفت : در بخش اجرای فرم در رده سنی نوجوانان زهرا ربیعی با اجرای فرم قهوه ای مقام سوم  و در رده سنی جوانان فاطمه سرتکی با اجرای فرم آبی مقام سوم را به دست آوردند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها