بیش از 2 هزار مترمربع از اراضی ملی قشم رفع تصرف شد



رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف دو هزار و ۲۴۰ مترمربع از اراضی خالصه دولتی واقع در خارج از محدوده طرح هادی روستای سرریگ جزیره قشم خبر داد.
 
به گزارش صبح ساحل، رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: این اقدام دراجرای سیاست‌های رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان مبنی بر مبارزه با زمین خواری و احقاق حقوق مردم جزیره قشم، پس از انجام استعلامات مورد نیاز وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در معیت مامورین پاسگاه لافت قشم انجام شد.

مصطفی مازندرانی با اعلام این مطلب افزود: ارزش تقریبی این اراضی که شامل دو قطعه بوده و پس از تخریب پی سنگی رفع تصرف شد از سوی کارشناسان امر، افزون بر یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات رفع تصرف این اراضی بدون حادثه یا مشکلی انجام شده است از حمایت‌های بی شائبه حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و حمایت‌های قانونی رضا صفایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و از فرماندهی انتظامی شهرستان و سایر مسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.
 
منبع:خبرآنلاین
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها