کاهش سفرهای دریایی به جزیره‌های هرمزگان



فرماندار بندرعباس گفت: پس از اعلام دریافت وجه آزمایش سریع کرونا از مسافران،شمار افرادی که از بندر شهید حقانی به جزیره های قشم، هرمز و لارک سفر می‌کردند، نسبت به سال گذشته به شدت کاهش یافته است.

به گزارش صبح ساحل، عزیزاله کناری افزود: با توجه به این اقدام و هدف گذاری برای کاهش بیماران کرونایی از سوی دیگر فعالیت شناورهای غیر رسمی و ناایمن از بندرعباس و میناب به سمت جزیره های استان افزایش یافته که درهمین راستا ممانعت های شدید صورت می گیرد.

رییس ستاد شهرستان بندرعباس مدیریت بیماری کرونا ادامه داد: محدودیت‌ها و تسهیل‌های ایجاد شده در سفر و آزمایش سریع کرونا در بندر شهید حقانی برای حفظ سلامتی شهروندان بوده که انتظار می‌رود مورد توجه و رعایت همگان باشد.

کناری تصریح کرد: این احتمال وجود دارد که چنانچه یک نفر به بیماری کرونا مبتلا باشد افراد دیگر را نیز مبتلا کند لذا برای پیشگیری از این رخداد مسافران شناورها باید پیش از عزیمت به جزیره های استان آزمایش سریع کرونا بدهند و دریابانی نیز از فعالیت شناورهای غیر مجاز برای جابه جایی مسافر جلوگیری می‌کند.

درشرایط عادی روزانه دوهزار نفر و درایام تعطیلات بویژه نوروز سفر به جزیره های استان از بندر شهید حقانی بندرعباس به بندر شهید ذاکری قشم ، لارک وهرمز تاپیش کرونا با کشتی های مسافری تا 10هزار نفرهم می رسید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها