لیگ فوتبال شهرستان بندرعباس 

چهارتیم مرحله نیمه نهایی مشخص شدند 



چهار تیم مرحله نیمه نهایی فوتبال شهرستان بندرعباس مشخص شدند.
اسماعیل مرادی دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس گفت : پس از پایان یافتن مسابقات مقدماتی لیگ فوتبال شهرستان بندرعباس چهار تیم مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.
وی اظهار داشت:  لیگ فوتبال شهرستان بندرعباس با شرکت ۱۵ تیم در دو گروه ۸ و ۷  تیمی از بهمن ماه سال گذشته شروع شد که پس از انجام چند بازی این رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.  مرادی گفت: پس از تعطیلی یک ساله این رقابت ها و پس از به کار آمدن هیات جدید فوتبال شهرستان بندرعباس رئیس هیات تصمیم گرفتند که ادامه مسابقات را برگزار کنند و ۸ تیم از دو گروه به ادامه رقابت ها برگشتند .
مرادی دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس گفت : پس از پایان  یافتن بازی های دور مقدماتی چهار تیم خواجه عطا ء  و ستارگان سیمرغ فورخورج از گروه اول و تیم های ستارگان مهرداد و همای چاهو از گروه دوم به بازی های نیمه نهایی راه یافتند.
وی اظهار داشت : در روز سه شنبه دوازدهم اسفند ماه خواجه عطاء  با همای چاهو و در روز چهارشنبه سیزدهم اسفند ماه ستارگان مهرداد با ستارگان سیمرغ فورخورج در ورزشگاه تختی به دیدار هم خواهند رفت تا علاوه بر این که دو تیم فینالیست مشخص شوند دو نماینده شهرستان بندرعباس برای مسابقات زیر گروه لیگ دسته دوم سال آینده هرمزگان هم معرفی شوند.
دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس گفت: دیدار فینال این مسابقات یکشنبه هفدهم اسفند ماه در ورزشگاه تختی بندرعباس برگزار خواهد شد. 
اسماعیل مرادی در پایان گفت : در حال ارزیابی و بررسی  هستیم که شرایط تیم های بندرعباسی برای حضور در رقابت های لیگ های مختلف استان در سال ۱۴۰۰ مشخص کنیم و تیم های بخش های مختلف شهرستان بندرعباس که در این رقابت ها حضور داشتند و بازی ها را ادامه ندادند به بخش های مختلف خودشان برگردانیم  و برای فصل بعد در صورت کسب عناوین  مد نظر می توانند در لیگ شهرستان حضور پیدا کنند و دیگر هیچ تیمی از بخش های شهرستان بندرعباس بدون برنامه و کسب عنوان وارد لیگ بندرعباس نخواهند شد.
   
  
  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها