مدیر مخابرات منطقه هرمزگان:

یازده منطقه جدید در هرمزگان به اینترنت پرسرعت همراه مجهز شدند



تیم‌های فنی و اجرایی مخابرات منطقه استان هرمزگان یازده منطقه جدید دیگر را در هرمزگان به اینترنت پرسرعت همراه مجهز کردند.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از اداره روابط عمومی و ارتباطات مخابرات منطقه هرمزگان، «امیر یگانه» مدیر منطقه، با اعلام این خبر گفت: در 10 روز اخیر و با تلاش مستمر تیم‌های فنی و اجرایی مخابرات منطقه ، به لطف الهی 11 سایت دیگر ارتباطی در استان به اینترنت پرسرعت همراه مجهز شدند.

او افزود: سایت راس المیدان، میسکی، کرتی، گوهرت و چنالی در شهرستان جاسک، سایت بندر مقام و ملو در بندرلنگه، سایت دره سبز در بشاگرد و سایت هندورابی و یک سایت جدید در حاجی آباد با عنوان فرهنگ 4 در روزهای اخیر به میمنت ایام باشکوه دهه فجر انقلاب اسلامی به اینترنت همراه مجهز شدند.

این مقام مسئول گفت: از ابتدای شیوع کرونا با احتساب این 11 سایت جدید تاکنون 578 منطقه در استان به اینترنت همراه مجهز شدند که در مجموع شمار مناطق دارای اینترنت پرسرعت همراه را به بیش از دو هزار سایت یا منطقه رساند.

یگانه همچنین به اجرای بیش از 900 کیلومتر فیبرگذاری نوری در سه سال اخیر در استان اشاره و گفت: سرعت موجود در راه‌اندازی ایستگاه‌ها و تکنولوژی‌های جدید بواسطه تحرک بالا در اجرای شبکه فیبر بوده است که هرمزگان را در میان 7 استان اول کشور در زمینه توسعه قرار داده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها