فرماندار بندرعباس:

دریابانی موظف به برخورد با شناورهای غیرمجاز مسافربری است



فرماندار بندرعباس گفت: دریابانی موظف به برخورد با شناور هایی غیر مجازی است که اقدام به جابه جایی مسافر به جزیره های استان می کنند.

به گزارش صبح ساحل، عزیزاله کناری روز یکشنبه در ستاد مدیریت بیماری کرونا بندرعباس گفت: همچنین دریابانی می‌تواند در برخوردهای خود این شناورهای متخلف را که با جابه جا کردن مسافر سلامت جامعه را به خطر می اندازند توقیف کند.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا لازم است برنامه های خود را متناسب با زیست بوم جدید کرونایی به شکل متفاوت نسبت به سالهای قبل انجام دهیم تا بتوانیم سلامت جامعه را حفظ و فعالیت های اقتصادی را تداوم بخشیم.

وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده برگزاری مراسم عروسی با تعداد بیش از حد مجاز و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بایستی فورا این مورد را به پلیس ۱۱۰ و بسیج اطلاع داده تا مراسم متوقف و با برگزارکنندگان آن برخورد جدی صورت گیرد.

رییس ستاد مدیریت کرونا شهرستان بندرعباس بیان داشت: اکیپ های بازرسی از گروههای جهادی، مردمی و بسیج اصناف در سطح بازار ، سواحل ، پارک ها ، بوستانها و دستفروشان هشدارهای لازم را جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک به افراد بدهند تا همچنان بتوانیم بعنوان شهرستان برتر در رعایت پروتکل های بهداشتی این جایگاه را حفظ کنیم.

کناری گفت: هلال احمر بایستی در سواحل و بوستانها هشدارهای صوتی را مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و تجمع  نکردن در این محل ها به شهروندان بدهد تا مردم ضمن رعایت نکات بهداشتی هر چه سریعتر به منازل خود بازگردند.

فرماندار بندرعباس تاکید کرد: هلال احمر بایستی در سواحل و بوستانها هشدارهای صوتی را مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم تجمع در این محل ها به شهروندان بدهد تا مردم ضمن رعایت نکات بهداشتی هر چه سریعتر به منازل خود بازگردند و از مردم شهرستان بندرعباس، مجموعه های آرامستان، رستوران‌ها، داروخانه ها، فرودگاه، پایانه‌های مسافری درون شهری و برون شهری، نانوایی ها، هتل ها و مراکز اقامتی، مساجد و اماکن متبرکه، مطب ها، مدارس و وسائط نقلیه برای رعایت بالای ۹۲ درصد پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک تشکر می کنم و امیدوارم همچنان این رعایت ها ادامه داشته باشد.

وی ابراز داشت: بازار را با کمک و همراهی بازاریان می شود فعال نگه داشت و از مردم تقاضا داریم خریدهای خود را به ساعات قبل از ظهر منتقل کنند تا با ازدحام جمعیت و خطر ابتلا به ویروس در ساعت های بعداز ظهر مواجه نشویم.

وی عنوان کرد: به منظور کاهش بار ترافیکی بازار و تخلیه سریع بازار، شهرداری با همکاری پلیس راهور، اتوبوس و تاکسی عمومی را در مسیرهای مورد نظر قرار داده تا از ترافیک شهری کاسته شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها