مسابقات تنیس جایزه بزرگ A++

نفرات و تیم های برتر معرفی شدند 



رقابت های تنیس جایزه بزرگ کشور که به میزبانی هرمزگان از دوم اسفند ماه دربندرعباس آغاز شده بود با قهرمانی امیرحسین بادی ازقم پایان یافت. 
به گزارش صبح ساحل، این رقابت ها با حضور ۱۰۷ تنیسور از سیزده استان کشور برگزار شد که با انجام ۱۳۵  بازی در دوبخش انفرادی ودوبل قهرمانان خود را شناخت. در بخش انفرادی در بازی پایانی بین حسام اسماعیل یزدی و امیر حسین بادی برگزار شد و درپایان امیر حسین بادی از قم با عبور از سد حریف خود با نتیجه ( ۲- ۶و ۲ - ۶ ) مقام قهرمانی و جایزه بزرگ را از‌ آن خود کرد. حسام اسماعیل یزدی از تهران عنوان نایب قهرمانی را  به دست آورد و محمد مهبد و معین محمدی عنوان سوم مشترک را تصاحب کردند.
در بخش دونفره در بازی پایانی تیم حسام اسماعیل یزدی و سینا مقیمی با نتیجه ( ۴-۶ و ۴-۶ ) مقابل تیم امیر حسین بادی و آریا روغنی پیروز شد و عنوان قهرمانی را از آن خودکرد.
زوج بادی وروغنی در جایگاه دوم ایستادند و تیم های معین معظم و سامیار الیاسی ، علی طاهری و مهر شاد قفقازی جایگاه سوم مشترک را ازآن خود کزدند. 
سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده سینا ابراهیمیان داور نشان سفید کشورمان بود. در آیین پایانی که با حضورعزیز اله کناری فرماندار بندرعباس ، معاونان اداره کل ورزش و جوانان وجمعی از مسئولان اجرایی مسابقات برگزار شد به نفرات برتر این مسابقات جوائز نقدی و لوح تقدیر اهداشد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها