لیگ برتر فوتبال جاسک:

اتحاد روستایی سکوی قهرمانی را به خودش اختصاص داد



پرونده این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های جاسک که از پنج ماه پیش به همت هیات فوتبال و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان به صورت دوره ای با شرکت ۱۳  تیم در محل استادیوم ورزشی شهید لشکری جاسک آغاز شده بود با قهرمانی تیم یکدست و جوان اتحاد روستایی بسته شد .
به گزارش صبح ساحل، منصور رنجبری مسئول برگزاری مسابقات هیات  فوتبال جاسک گفت: در هفته پایانی این پیکارها تیم اتحاد روستایی به مربیگری علی زارعی با برتری دو بر یک برابر حریف خود طوفان بونجی با کسب ۲۲ امتیاز جشن قهرمانی برپا کرد و دیگر تیم رده دومی ملوان بحل به مربیگری ابراهیم بیگ که شانس برای قهرمانی داشت با پیروزی پر گل ۸ بر دو مقابل ایثارگران با ۲۰  امتیاز نایب قهرمان شد . همچنین تیم طوفان بونجی به مربیگری اسماعیل پندار پس از شکست از قهرمان این دوره از  رقابت ها با ۱۸  امتیاز در مکان سوم ایستاد.
وی افزود: تیم های امید شهرداری، وحدت جاشک و شهدای هفتم آذر که در نیم فصل نخست مسابقات فوق انصراف داده بودند به همراه مقاومت و ملوان مکران با جای گرفتن در انتهای جدول به مسابقات زیر گروه شهرستان که از فصل آینده برای اولین بار استارت خواهد خورد سقوط کردند.
رنجبری با بیان این که مسابقات لیگ برتر فوتبال شهرستان جاسک در فصل جاری با حضور سیزده تیم به صورت دوره ای برگزار شد اضافه کرد: در این مسابقات در مجموع ۱۹۶ توپ از خط دروازه ها گذشت که تیم ملوان بحل با به ثمررسانده ۲۷  گل زده بهترین خط حمله را به خود اختصاص داد و تیم قهرمان تنها با شش گل خورده بهترین خط دفاع را نیز از آن خود کرد.
مسئول برگزاری مسابقات هیات فوتبال جاسک بیان داشت: جلیل تنوتاسی از تیم نایب قهرمان این دوره از مسابقات با ۱۱  گل زده آقای گل شد و جواد جگین پور از تیم بونجی به عنوان فنی ترین بازیکن لقب گرفت.
وی گفت:  جذابیت مسابقات امسال به گونه ای بود که تا روز آخر بازی ها سه تیم شانس قهرمانی داشتند که در پایان این اتحاد روستایی بود که توانست عنوان قهرمانی را کسب کند اما بیشترین هدف ما برای فصل جدید راه اندازی لیگ یک یا لیگ زیر گروه شهرستان می باشد و می خواهیم در کنار لیگ برتر این لیگ را با نظم بیشتری برگزار کنیم و اجر ای این طرح می تواند کمک شایانی به کیفیت لیگ برتر شهرستان بکند.
این مقام مسئول ضمن تبریک به تیم اتحاد روستایی بابت قهرمانی در این مسابقات از همکاری رئیس اداره ورزش و جوانان، فرماندهی دریابانی ، هلال احمر ، فرماندهی منطقه دوم نیروی دریایی ولایت ،کلانتری ولی عصر ،  مجموعه هیات فوتبال و از حضور همه تیم های شرکت کننده در فصل جاری تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است: در مراسم توزیع جوایز این مسابقات عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان، سروان امیر علی محمدی رئیس کلانتری ولی عصر و جمعی از پیشکسوتان فوتبال این بندر ساحلی حضور داشتند و جوایز این مسابقات را اهداء کردند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها