در اقدامی ناگهانی، مدیرعامل منطقه آزاد کیش برکنار شد



مشاور رییس جمهوری مدیرعامل منطقه آزاد کیش را برکنار و معاون برنامه ریزی شورای عالی مناطق آزاد را به عنوان سرپرست این منطقه منصوب کرد.

  

به گزارش صبح ساحل، به نقل از تسنیم، مرتضی بانک مشاور رییس جمهور در اقدامی ناگهانی غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش را برکنار و آهنگران معاون برنامه ریزی شورای‌عالی مناطق آزاد را به عنوان سرپرست این منطقه منصوب کرده است.

در حکم مشاور رییس جمهور خطاب به جعفر آهنگران آمده است؛

بنا به اختیار حاصله قانونی و هماهنگی بعمل آمده به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «سرپرست موقت سازمان منطقه آزاد کیش» منصوب می شوید. 

امید است با استعانت از خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی، تا انجام سیر تشریفات مربوط به ثبت تغییرات مدیریت، تمام توان خود را صرف کار و تلاش بی وقفه در راستای تحقق برنامه ها و اهداف تعیین شده، کنید.

"غلامحسین مظفری" متولد سال ۱۳۴۷ شهرستان "نیشابور" در استان "خراسان رضوی" است و در آذر ماه 1397 با حکم رئیس محترم جمهوری به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد .

از سوابق اجرایی "غلامحسین مظفری" می توان به ریاست جهاد دانشگاهی خراسان ، معاون استاندار خراسان بزرگ ، دو دوره معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور ، معاون استاندار تهران ، معاون سازمان اقتصادی کوثر ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک "شهر" ، عضویت در هیئت مدیره‌ بانک "تجارت" و مستشار دیوان محاسبات کشور اشاره داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها