لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور

آیندگان در خانه مساوی کرد ، فولاد در کرمان باخت



در هفته سوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم های آیندگان و فولاد هرمزگان به دیدار حریفان خود رفتند.

 

به گزارش صبح ساحل، در این هفته از مسابقات و از گروه سوم تیم آیندگان هرمزگان‌ در سالن فجر بندرعباس میزبان اسپیناس زنجان بود.
نیمه اول این بازی شاهد یک بازی جذاب از دو تیم بودیم اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم مساوی به رختکن رفتند.
در نیمه دوم قرمز پوشان هرمزگانی خیلی زود به گل رسیدند و مصطفی رحمانیان دروازه اسپيناس را باز کرد. فشار حملات شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان روی دروازه سفید پوشان زنجانی هر دقیقه بیشتر می شد تا این که حسن سپهری برای بار دوم دروازه تیم مهمان را باز کرد. زنجانی ها که نمی خواستند دست خالی از بندرعباس بروند رو به بازی هجومی آوردند و در دقیقه سی بازی توسط میلاد رمضانی یکی از گل های خورده را جبران کردند. در ادامه بازی  این تیم اسپیناس بود که برای رسیدن به گل مساوی تلاش بیشتری کرد و در دقیقه ۳۵ حسن محمدی موفق شد  گل مساوی را به ثمر برساند.
در دقیقه ۳۸ بازی تیم آیندگان روی خطای ششم تیم اسپیناس صاحب یک ضربه پنالتی شد که مصطفی رحمانیان آن را از دست داد. تنها پنج ثانیه مانده بود تا بازی به پایان برسد که یک بار دیگر آیندگان صاحب ضربه پنالتی شد و این بار هم حسن سپهری موفق نشد دروازه تیم اسپیناس را باز کند تا بازی دو بر دو مساوی به پایان برسد. آیندگان با این مساوی چهار امتیازی شد.
در این دیدار ارژنگ داريوش ،محمد بنی اسدی،علی صابری، مصطفی رحمانی، سینا بخشی، حسن سپهری،  حسین رحیمی، محمد رضا آب روشن ، حامد زرجام، رضا سالاری،  محمد رضا رسولی و مهرداد خانه داری برای تیم آیندگان هرمزگان بازی کردند.‌ برای تیم اسپیناس زنجان هم مسعود حمیدی، حسن محمدی، امین ستاریان، علی عمویی، سجاد یعقوبی،  امیر حسین کشاورز ، مهران اکبری، میلاد رمضانی، علی عالمی، سید اصغر شبیری، مهدی اسماعیلی و امیر حسین مصطفوی بازی کردند.
دیگر نماینده استان فولاد هرمزگان در کرمان برابر فولاد زرند ایرانیان این شهر صف آرایی کرد. این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود فولاد زرند به پایان رسید. در این بازی امیر رضا خون جهان تنها گل تیم فولاد هرمزگان را به ثمر رساند و دو گل فولاد زرند ايرانيان محمد علی رضا زاده زد.
لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با حضور 26 تیم در چهار گروه پيگيری می شود و از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله بعد را کسب می کنند.
مرحله اول اين رقابت ها ٢٧ اردیبهشت ماه سال آینده به پایان می رسد. مرحله دوم این رقابت ها نیز در دو گروه چهارتیمی برگزار خواهد شد و در پایان از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.
آیندگان هرمزگان که مقتدرانه از ليگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور به لیگ یک راه یافت در گروه سوم با تيم های شاهين كرمانشاه ، اسپيناس قزوين ، ايرالكو ارا ک ، سفير گفتمان تهران و مبل كريمی البرز هم گروه است.
فولاد هرمزگان که با خرید امتیاز تیم آذرخش پا به این رقابت ها گذاشته است در گروه نخست با تيم های شهرداری قرچک، خانه صنعت كرمانشاه ، نما سازان ساحل آبادان ، عقاب تبريز ، فولاد زرند ايرانيان و شهدای جوار 65 ايلام هم گروه است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها