مسابقات فوتسال خردسالان هرمزگان 

شهسوار دیار خلیج فارس بر سکوی قهرمانی ایستاد 



مسابقات فوتسال قهرمانی خردسالان هرمزگان با قهرمانی شهسواردیار خلیج فارس به پایان رسید.
به گزارش صبح ساحل، مسابقات فوتسال قهرمانی خردسالان هرمزگان با حضور ۸ تیم و در دو گروه چهارتیمی در مرحله نخست برگزارشد که از هر گروه دوتیم به مرحله نیمه نهایی را یافتند و در پایان  تیم های آینده سازان و شهسوار خلیج فارس راهی بازی پایانی شدند و دوتیم یاران شهسوار و اتحاد سبز  بازی رده بندی را انجام دادند. 
در دیدار رده‌ بندی تیم یاران شهسوار  موفق شد با شکست چهار برصفر تیم اتحاد مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کند.  در دیدار پایانی دو تیم آینده سازان و شهسوار دیار خلیج فارس یک بازی تماشایی را به نمایش گذاشتند. در وقت قانونی دوتیم به نتیجه مساوی دو دو دست یافتند و برای تعیین تیم  قهرمان این دوره از مسابقات ضربات پنالتی زده شد وتیم شهسوار دیار خلیج فارس در ضربات پنالتی بهتر عمل کرد ودر مجموع پنج‌ بر سه   حریف خود را شکست داد وجام قهرمانی را بالای سر برد. درمراسم پایانی که  با حضور اصعر معماری دبیر هیات فوتبال استان ، محمد پیروانی دبیر کمیته فوتسال استان ، داوران و ورزشکاران برگزار شد به تیم های اول تاسوم مدال وجام قهرمانی اهدا شد.
گفتنی است، مسابقات فوتسال خردسالان استان زیر نظر کمیته فوتسال استان و با حمایت مالی ،  مهدی یادگاری باحضور ۸ تیم  به مدت پنج روز در سالن باشگاه اروند سورو برگزار شد. 
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها