رئیس هیات فوتبال هرمزگان:

نگاه ما به فوتبال همه شهرستان یکسان است



روسای اداره ورزش و جوانان شهرستان های جاسک و بندرخمیر با رئیس هیات فوتبال هرمزگان دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش صبح ساحل، عبدالمجید مرادی و یونس برهم روسای ادارات ورزش وجوانان شهرستان های جاسک و بندرخمیر با حضور در هیات فوتبال هرمزگان با رئیس هیات دیدار و گفت و گو کردند.
در این دیدار عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جاسک از تلاش های رنجبریان در دوران سمت دبیری و نگاه ایشان به فوتبال شهرستان جاسک تشکر کرد و گفت: اکنون انتطار ما از ایشان که در جایگاه ریاست هیات فوتبال قرار گرفته اند بیشتر است و امیدواریم مثل گذشته حمایت های ایشان شامل حال فوتبال جاسک باشد. مرادی اظهار داشت: هیات فوتبال شهرستان جاسک در دوران مدیریت علی عنبری عملکرد بسیار خوبی داشته و این عملکرد خوب یقینا با حمایت های رئیس هیات فوتبال استان بیشتر می شود.
وی گفت: در بحث آموزش به خصوص داوران بسیار خوب کار کرده ایم که جا دارد از حمایت های رئیس کمیته و دپارتمان داوری استان تشکر کنم که هر ساله کلاس های داوری در این شهرستان برگزار می کنند.
یونس برهم ریئس اداره ورزش وجوانان شهرستان بندرخمیر هم گفت: فوتبال ورزشی است که در همه جای هرمزگان حتی روستاهای آن طرف دار و این کار مسوول آن را سخت تر می کند اما با شناختی که از رنجبریان دارم به راحتی می تواند پاسخگو خواسته های اهالی آن باید.
وی اظهار داست : فوتبال شهرستان بندرخمیر نیاز به نگاه ویژه تری دارد که امیدوارم این نگاه از سوی رئیس هیات فوتبال به آن شود تا هر چه زودتر شاهد تیم های بیشتری از این شهرستان در لیگ های مختلف استان باشیم.
برهم گفت: به عنوان خادم ورزشکاران شهرستان بندرخمیر از هیچ گوششی دست بر نمی دارم و تا جای که بتوانم برای پیشرفت فوتبال در این شهرستان تلاش خواهم کرد زیرا بر این باور هستم که استعدادهای بسیار خوبی در بندرخمیر داریم.
قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان هم گفت: نگاه من به فوتبال همه شهرستان به یک اندازه است اما هر هیاتی که تلاش بیشتری کند یقینا ما هم بیشتر از آن حمایت می کنیم . وی بیان داشت : فوتبال هرمزگان نیازمند حمایت بنگاه های اقتصادی است و اگر این حمایت ها صورت گیرد هرمزگان یک بار دیگر در کشور در بالاترین رده فوتبالی تیم خواهد داشت. رئیس هیات فوتبال هرمزگان گفت: در مجمع فدراسیون فوتبال جلسه کوچکی با عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون داشتم و ایشان قول دادند که حمایت های کافی را از فوتبال استان داسته باشد.
قاسم رنجبریان گفت: هیات استان آمادگی کاملی بر برگزاری کلاس آموزشی در سطح استان دارد زیرا هم‌ در بحث داوری و هم مربیگری خودمان مدرس توانمند داریم و می توانیم بهترین دوره های آموزشی را برگزار کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها