تخطی از سرعت مطمئنه در غرب بندرعباس حادثه آفرید 

مرگ دردناک راننده جوان تانکرسوخت



راننده یک دستگاه تانکر حامل سوخت در منطقه تل سیاه بندرعباس به طرز دردناکی جان باخت. این حادثه  در ساعت  9 و 30 دقیقه امروز در جاده‌ی روستا تل سیاه به سمت اتوبان شهید رجایی رخ داد و یک دستگاه تانکر در آتش سوخت.
به گزارش صبح ساحل، مهدی نیکبخت فرمانده پلیس راه استان هرمزگان علت واژگونی خودرو را عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه ناشی از  تخطی از سرعت مطمئنه  راننده تانکر دانست.
حسن امینی زاده  معاون عملیات سازمان آتش نشانی بندرعباس در این مورد گفت: ساعت 9 و33 دقیقه صبح چهارشنبه شهروندی از روستای تل سیاه با سامانه 125 تماس  گرفت و حریق  تانکر در منطقه را اطلاع  داد که بلافاصله ایستگاه شماره 10 پیامبر اعظم به محل اعزام شد.
وی ادامه داد: نیروهای اتش نشانی به علت بعد مسافت در ساعت 9 و 51 به محل حادثه رسیدند و کمتر از یک ساعت حریق را اطفا نمودند. امینی زاده از اعزام 20 نفر نیرو از ایستگاه های 10 ، 7 و 4  و همچنین نیروهای آتش نشانی نیروی دریایی ارتش  برای اطفا حریق خبر داد.
وی با تشکر از اکیپ پلیس راه ، اتمام عملیات حریق را 10 و 40 دقیقه اعلام کرد. گفتنی است: راننده در هنگام واژگون شدن خودرو، درون  تانکر حبس شد و در آن جا در آتش سوخت. این تانکر حامل سوخت  از بندرعباس عازم شرق کشور بود . این تانکر سوخت حامل بنزین از غرب به شرق جاده تل سیاه در حرکت بوده که هنگام چرخش در دور برگردان از مسیر منحرف  و پس از برخورد با گاردریل در پایین جاده واژگون شده و با ریختن مایعات قابل اشتعال بر روی قطعات داغ کامیون نیز دچار آتش سوزی شد. بر اثر این آتش سوزی دود غلیظی در غرب بندرعباس مشاهده می شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها