لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان

مقاومت بازیاری حریف خود را شش تایی کرد 



بازی های هفته نهم و عقب افتاده هفته ششم  لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های هرمزگان برگزار شد. در بازی های هفته نهم گروه مرکز اتحاد پل دست به کار بزرگی زد و برخه کوشه را در خانه اش شکست داد.
به گزاارش صبح ساحل، شناور سازی پی پشت دربی شهر قشم را از هفده شهریور برد. در این گروه تیم فجر دمیلو استراحت داشت. در بازی های گروه شرق مقاومت بازیاری تیم حاجی آباد را شش تایی کرد. میناب جواب با یک گل مغلوب مرصادکنارترش شد و شهاب سلیمانی با دوگل زاهد منتخب چاهو را برد. 
در دیدارهای عقب افتاده هفته ششم گروه غرب دريانوردان با یک گل جنوب بستک را برد و بهزیستی جناح موفق شد عالمین دمیلو را شکست دهد. 
در بازی انجام شده برخ کوشه قشم در خانه میزبان اتحاد بندر پل بود که با دو گل مرتضی نجاتی و علی منصوری بازی را به مهمان خود واگذار کرد تا اتحاد پل پس از هفته ها به یک پیروزی دلنشین دست پیدا کند. شناور سازی پی پشت با تک گل صابر رضایی بازی را به هفده شهریور قشم واگذارکرد تا هفده شهریور بارنده بازی دربی قشم باشد.‌ 
مقاومت بازیاری در یک بازی پرگل تیم اتحاد نوین حاجی آباد را شش تایی کرد.‌ امیر ‍محمدپور و مهدی زارعی هر کدام دو گل،  حسین محمدپور و سجاد زارعی یک گل برای مقاومت بازباری زدند.‌ میناب جوان با یک گل بازی را به مرصاد کنارترش واگذار کرد. برای مرصاد مدافع حریف گل به خودی زد. شهاب سلیمانی با دو گل اکبر پدیرا و مجید رسولخواه تیم زاهد منتخب چاهو را برد.  در دیدارهای عقب افتاده هفته ششم  گروه غرب دریانوردان بندرکنگ با گل امید احمد زاده تیم جنوب بستک را برد. بهزیستی جناح دو بر یک عالمین دمیلو را شکست داد. علیرضا ایاز و یوسف ایاز برای بهزیستی جناح و تک گل عالمین دمیلو را رحیم دهقانی به ثمر رساند. ‌مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان در سه گروه مرکز، غرب و شرق برگزار می شود که در گروه مرکز تیم های فجر دمیلو ، اتحاد بندر پل ، هفده شهریورقشم ، برخه کوشه قشم و شناور سازی قشم در گروه شرق تیم های مرصادکنارترش ، آوای شهاب سلیمانی زاهد منتخب چاهو ، مقاومت بازیاری ، میناب و اتحاد نوین معدونیه حاجی آباد و در گروه غرب تیم های  ستاره جوان بندرخمیر ، دريانوردان بندر کنگ ، عالمین دمیلو ، بهزیستی جناح ، جنوب بستک و آرمان کیان ساحل بندرعباس با هم به رقابت می پردازند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها