فرماندار بندرعباس:

ممنوعیت برپایی چادر در سواحل؛ دریابانی از جابجایی مسافر با شناورهای غیرمجاز جلوگیری کند



فرماندار بندرعباس از ممنوعیت برپایی چادر در بوستان‌ها، سواحل و اماکن عمومی در ایام نوروز خبرداد و گفت: تیم های مراقبتی مدیریت بحران شهرداری مامور به بازرسی و نظارت هستند.

به گزارش صبح ساحل، عزیزاله کناری در ستاد مدیریت بحران شهرستان بندرعباس با اعلام این خبر افزود: مدیریت امداد و نجات شهرداری ضمن آماده باش، در دریا و خشکی حضور داشته و از جابجایی مسافر به جزیره‌های توسط شناورهای غیرمجاز جلوگیری کند و ضدعفونی سواحل و اماکن عمومی در این ایام بطور مکرر انجام شود.

وی ادامه داد: دریابانی اشرافیت کامل در زمینه کنترل و جلوگیری از فعالیت شناورهای غیر مجاز اقدام کند و همچنین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم نیز بر فعالیت قایق‌های گردشگری نظارت موثری داشته باشد.

کناری با بیان اینکه شهرداری‌ها و آب منطقه‌ای نسبت به لایه روبی رودخانه‌ها و بازگشایی مسیل ها و جلوگیری از ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه ها اقدام کنند، اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان نسبت به برنامه ریزی جهت مدیریت منابع آب اقدام شود.

در تاریخ 14 اسفند سال جاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از تصویب ممنوعیت سفرهای نوروزی به این استان در ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد. رئوفی گفته بود براساس تصمیم های اتخاذ شده ، از بیستم اسفندماه نظارت بیشتری بر مبادی ورودی استان اعمال می شود و اجازه ورود خودروها با پلاک غیربومی به هرمزگان داده نخواهد شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها