مدارس تا 28 اسفندماه فعالیت دارند



مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم فعالیت مدارس کل کشور تا ۲۸ اسفندماه ۹۹ خبر داد.

  

به گزارش صبح ساحل، این مرکز در این اطلاعیه آورده است: جریان آموزش در سال تحصیل جاری با سخت کوشی معلمان، همراهی دانش آموزان و مشارکت خوب اولیای آنان در بسترهای تعریف‌شده آموزشی و پرورشی نظیر شبکه آموزش دانش‌آموزی«شاد»، آموزش های تلویزیونی و ارائه بسته‌های آموزشی در حال انجام و پیگیری است.

در بخشی دیگر از این اطلاعیه آمده است: این آموزش در ایام پایانی سال به قوت خود ادامه خواهد یافت و تمامی مدارس کشور طبق برنامه زمان‌بندی و تقویم آموزشی و اجرایی وزارت آموزش‌ و پرورش تا ۲۸ اسفندماه، فعالیت های آموزشی و پرورشی خود را ارائه خواهند داد.

همچنین در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است:  از معلمان، دانش آموزان و اولیای آنان درخواست می‌شود تا اخبار و اطلاعیه‌های وزارت آموزش‌ و پرورش را صرفاً ازطریق پورتال اطلاع‌رسانی این وزارتخانه پیگیری کنند.

گفتنی است که رضوان حکیم زاده معاون وزیر آموزش و پرورش در نشست شورای معاونین و روسای آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه مطابق سال گذشته، تکالیفی با عنوان تکالیف نوروزی نخواهیم داشت، اظهار داشت: تکالیف سنتی توسط معلمان برای ایام نوروز ممنوع است و فقط برنامه «عید، هنر و داستان» برای دانش آموزان اجرا می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها