منصور آرامی در گفت‌وگو با صبح ساحل خبر داد

کلنگ‌زنی احداث دو دستگاه  آب‌شیرین‌کن درغرب جزیره قشم



منصورآرامی نماینده مردم هرمزگان در مجلس در گفتگو با صبح ساحل گفت:با صدور مجوز های لازم، جذب سرمایه گذار و پیگیری های انجام شده کلنگ زنی احداث دو دستگاه  آب شیرین کن درغرب جزیره قشم طی روزهای آینده به زمین زده خواهد شد.

به گزارش صبح ساحل، نایب رییس کمیسیون عمران و رئیس توسعه اقتصاد دریا محور مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات انجام شده دردیدار با مدیران و معاونین آبفای کشور ومعاون آب و آبفای وزارت نیرو در خصوص مشکل کم آبی روستاهای غرب جزیره قشم گفت: پیرو دغدغه مردم جزیره قشم بحمدالله با صدور مجوز های لازم و جذب سرمایه گذار کلنگ احداث دو دستگاه آب شیرین کن در غرب جزیره قشم در هفته اتی به زمین زده خواهد شد و در آینده نزدیک شاهد عملیات اجرایی آن خواهیم بود.

لازم به ذکر است با راه اندازی این دو دستگاه آب شیرین کن 300‪0 مترمکعبی و مجموع 600‪0 متر مکعبی  درروستاهای رمچاه و وباسعیدو مشکل آب  مردم در غرب جزیره قشم رفع خواهد شد.

آرامی پیش از این هم در آذرماه سال 99  از تعیین تکلیف مشکل آب روستاهای غرب جزیره قشم تا ابتدای تابستان 1400 خبرداده و گفته بود: با بهرهبرداری از دو آب شیرین کن 3000 مترمکعبی در جزیره قشم، نیاز آبی روستاهای غرب جزیره رفع می‌شود. 

به گزارش صبح ساحل، «منصور آرامی»، نائب رییس کمیسیون عمران با اشاره به اقدامات انجام شده درخصوص مشکل کم آبی روستاهای غرب جزیره قشم گفت: پیرو دغدغه مردم جزیره قشم علی‌الخصوص روستاهای غرب جزیره و همچنین مردم شهر سوزا که مدتهاست با مشکل کم آبی شدید روبرو هستند، جلسات و رایزنی‌های لازم  در دستور کارقرار گرفت.

 نماینده مردم هرمزگان به برگزاری نشست‌های متعددی در این خصوص با مدیرعامل آبفای کشور و معاون آب و آبفای وزارت نیرو اشاره کرد و افزود: در آخرین جلسه‌ای که با حضور نمایندگان هر دو معاونت ذکر شده،  راه حل‌های ارائه شده از سوی کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات جدید جهت تعیین تکلیف روستاهای غرب جزیره قشم اتخاذ شد.

.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها