باوقار و هاشمی‌پور ثبت نام کردند


نویسنده: صبح ساحل

به گزارش صبح ساحل، ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای شهر بندرعباس صبح امروز 20 اسفند ماه آغاز شد.
   
با شروع به کار ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس، نخستین نفر «بابک هاشمی پور» مدیر اسبق سازمان تاکسیرانی کشور برای ثبت نام در محل فرمانداری بندرعباس حاضر شد.
«بابک هاشمی پور»، از چهره‌های مطرح کشور و هرمزگان با حضور در فرمانداری بندرعباس برای انتخابات دور ششم شورای شهر بندرعباس ثبت نام کرد. هاشمی استفاده از نیروهای کارآمد در حوزه مدیریت شهری مهم ترین برنامه خود عنوان کرد. 
     
«اسلام باوقار»، رئیس کنونی شورای شهر بندرعباس ثبت نام کرد. 

باوقار برای تکمیل فرآیند ثبت نام در ششمین انتخابات شورای شهر بندرعباس در ساعات ابتدایی ثبت نام وارد ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس شد. باوقار، تشویق مردم به حضور در انتخابات سال آینده را از مهم ترین دلایل حضور در این دوره عنوان کرد. وی ریاست شورای شهر بندرعباس در سال اول و آخر شورای شهر در دوره پنجم، عضویت در شورای چهارمپف مدرس دانشگاه و ریاست هیئت تیراندازی با کمان استان از سال 92 تاکنون را در کارنامه دارد.

    

تجمع انتخاباتی در شهرهای آبی مجاز است

«علی رئوفی»،معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از ستاد انتخاباتی شهرستان بندرعباس با اعلام این خبر گفت: داوطلبان تبلیغات خود را در فضای مجازی و بستر الکترونیک انجام بدهند. در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد مردم در این فضا حضور دارند، بهتر است کاندیداها نیز تمام برنامه های تصویری، ویدئویی و صحبت با مردم را در بستر مجازی انجام دهند. چرا که برای حفظ سلامتی خودشان و مردم این کار لازم است.
 
رئوفی تاکید کرد: تجمع بیش از ۵۰ نفر ممنوع است، مگر اینکه با مجوز علوم پزشکی هرمزگان باشد. در شهرهای آبی تجمع ۵۰ نفر مجاز است. اما در شهرهای زرد و نارنجی هرگونه تجمع ممنوع است.
تکمیل می شود...
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها