واریز آخرین یارانه نقدی ۹۹ تا چند ساعت دیگر



آخرین یارانه نقدی سال۹۹ تا ساعاتی دیگر به حساب سرپرستان خانوارهای مشمول این یارانه واریز می‌شود.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته اقتصاد آنلاین،  پرداخت یارانه نقدی در ایران سابقه‌ای ده سال داشته و بیش از ده سال است که از اولین یارانه‌ای که به حساب خانوارها واریز شد، می‌گذرد. این یارانه برای اولین بار در سال89 به برخی از خانوارها تعلق گرفت و اکنون با گذشت بیش از یک دهه از اولین یارانه‌ای که به حساب سرپرستان خانوارهای مشمول واریز شد، به صد و بیست و یکمین مرحله خود رسیده است.

صد و بیست و یکمین مرحله یارانه نقدی، در ساعت 24 امشب به حساب سرپرست خانوارهای مشمول این یارانه واریز خواهد شد؛ این آخرین یارانه نقدی است که در سال99 پرداخت می‌شود و پس از آن مرحله صد و بیست و دوم این یارانه به سال آینده موکول خواهد شد.

 

مبلغ یارانه نقدی

در خصوص مبلغ این یارانه باید گفت: رقم یارانه نقدی این ماه هم تغییری نداشته و همان 45هزار و 500تومانی است که در مرحله اول واریز شده بود؛ یعنی هر فرد از اعضای هر خانوار 45هزار و 500تومان یارانه دریافت می‌کند؛ بر این اساس خانوارهای دو نفره 91هزار تومان، خانوارهای 3نفره 136هزار و 500تومان، خانوارهای 4نفره 182هزار تومان یارانه دریافت خواهند کرد.

 

قسط وام یک میلیونی کرونا نیز از یارانه نقدی کسر می‌شود

اگر وام یک میلیون تومانی کرونایی دریافت کرده‌اید، باید توجه داشته باشید که نهمین قسط از این وام طبق روال ماه‌های گذشته از یارانه نقدی شما کسر خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها