امام‌جمعه بندرعباس:

نباید به بهانه‌ انتخابات فضا آلوده شود و برخی‌ها دین خود را بفروشند



امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورا، همواره تاکید کرد که نباید به بهانه انتخابات، فضا آلوده شود و برخی با بهانه افشاگری به دین خود آسیب بزنند.

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام والمسلمین «محمد عبادی زاده»، نماینده ولی‌فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به ایام با برکت ماه رجب و در پیش بودن ماه شعبان گفت: شعبان منتسب به ماه پیامبر است و در سیره ایشان روزه داری در ماه شعبان وجود دارد، مؤمنان نیز برای آماده کردن روح خود برای ماه رمضان این فریضه دینی را انجام دهند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: نباید به بهانه‌ انتخابات فضا آلوده شود و در این فضای آلوده برخی‌ها دین خود را بفروشند. وی اضافه کرد: در فضای این چنینی انتخابات که فضا غبارآلود شده مسلما حرف‌ها درست شنیده نمی‌شود و برخی با بهانه افشاگری به دین خود آسیب می‌زنند.حجت الاسلام عبادی زاده تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات انتظار می‌رود اخلاق مناسب انتخابات از سوی همه رعایت شود. 

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز پاسدار و گرامی‌داشت این روز، گفت: ماموریت سپاه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی است و این نهاد انقلابی موظف است هر کجا احتمال آسیب به انقلاب وجود داشت ورود کرده و از انقلاب صیانت کنند.  وی ادامه داد: اگر در صحنه‌ای دشمن خواست از طریق اقتصادی‌ به مردم و انقلاب آسیب بزند این سپاه است که ورود می‌کند و اگر دشمن از جبهه فرهنگی و جنگ نرم اقدامی کرد بازهم سپاه پیش‌قراول اقدام متناسب و حراست از آرمان‌های انقلاب است. 

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد:  شخصیت دیگری که جزو فیزیولوژیست های بزرگ فرانسوی است و بسیاری از بیماران خود را از طریق دعا و مسایل معنوی مداوا کرده و کتابی در این خصوص دارد معتقد است ساز و آوازهای کنسرت نمی‌تواند جای فعالیت‌های سودمند را بگیرد و جوانان را فلج روحی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نباید فعالیت های سودمند اجتماعی را کنار گذاشت و به سمت موسیقی رفت، البته منظور من از موسیقی، غنای حرام است، اظهار کرد: محقق دیگری امواج مغز را هنگام نواختن موسیقی مطالعه کرده و تجربیات مداوای بیماران خود را نیز کنار آن گذاشته و بعد می‌گوید یکی از عوارض خستگی‌های روحی گوش دادن به موسیقی است‌.

عبادی زاده گفت: یک متخصص خارجی کودک هم مطالعه کرده و براساس نتایج که از مطالعه مادران باردار هنگام گوش دادن به موسیقی بر بچه‌ای که در رحم است اثر منفی دارد و ضربان قلب جنین شدیدتر می‌شود،این محقق تاکید کرده است که موسیقی به شدت تاثیرهای مخرب بر مادر و فرزند دارد و سمی است که مادران باید از آن اجتناب کنند.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: بیان این‌ها برای جوانانی که کمتر به دین توجه دارند شاید مفیدتر باشد، با توجه به یافته‌های علم هر جا دین چیزی را ممنوع کرده باید از آن اجتناب کرد.

منبع: تسنیم/ ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها