واژگونی اتوبوس تیم فوتسال شهرداری نوشهر در جاده کرج - چالوس



رئیس مرکز اورژانس البرز از واژگونی اتوبوس حامل اعضای تیم فوتسال با ۲۰ سرنشین که از تهران راهی نوشهر خبر داد. این حادثه باعث جانباختن یک نفر و مجروح شدن ۱۹ سرنشین این اتوبوس شد.

 

به گزارش صبح ساحل، مهرداد بابایی با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس که ساعت ۲:۱۷ بامداد شنبه ۲۳ اسفند ماه رخ داد، گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در پیچ سرهنگ جاده چالوس به اورژانس اعلام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه بدنبال برخورد بهمن با اتوبوس و شرایط نامساعد جوی رخ داده بود، اعلام کرد: بلافاصله ۸ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس استان البرز به محل اعزام شد.

بابایی گفت: اتوبوس حامل تیم فوتسال، ۲۰ سرنشین آقا داشت که از تهران راهی نوشهر بودند و متاسفانه یک نفر در دم جان باخت و ۱۹ نفر مصدوم شدند.

رئیس مرکز اورژانس البرز  در ادامه گفت: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی در محل، ۵ نفر از مصدومین به بیمارستان امام علی (ع) و مابقی به بیمارستان شهید مدنی کرج جهت ادامه روند درمان انتقال داده شدند و خوشبختانه وضعیت مصدومین حادثه پایدار و رو به بهبودی است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز هویت اتوبوس واژگون شده در محور کرج چالوس را تیم فوتسال شهرداری نوشهراعلام کرد و گفت: علی ناصریان بازیکن این تیم در این حادثه جان به جهان آفرین تسلیم کرد.

منبع:ایلنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها