مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان:

اولویت اصلی حفظ و نگهداری وضعیت راه های موجود و بهسازی آنها است



مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: حفظ و نگهداری راه‌های ارتباطی و شریانی یکی از مهم‌ترین اولویت های حوزه راهداری به‌شمار می‌رود.

      

به گزارش صبح ساحل،  یوسف عابدینی با اشاره به اهمیت راهها به عنوان سرمایه های عمده ملی گفت: با توجه به محدودیت های منابع مالی باید با صرف هزینه کمتر سعی در حفظ و نگهداری وضعیت راه های موجود و بهسازی آنها نمود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در ادامه گفت: از آنجا که بازسازی روکش آسفالت در کاهش تصادفات و پیشگیری از تصادفات خصوصاً در نقاط پر حادثه تاثیر گذار می باشد، این موضوع به طور مستمر مورد توجه قرار داشته، به طوری که در ده ماهه ابتدایی سال جاری عملیات اجرایی روکش آسفالت بیش از 250 کیلومتر از راههای سطح استان انجام شده است.

عابدینی گفت: در راستای افزایش رضایتمندی کاربران جاده ای و همچنین ایمنی محورهای مواصلاتی اقدامات موثری صورت گرفته که بعد از انجام مطالعات فنی پروژه ها، با برگزاری سریع مناقصات و پس از طی تشریفات قانونی عملیات اجرایی آنها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: لکه گیری و روکش آسفالت ورودی شهرستان حاجی آباد، لکه گیری محور رفت و برگشت شهید رجایی - کشتی سازی، ماسه آسفالت محور سیاهو – احمدی به طول 23 کیلومتر و اجرای 20 کیلومتر چیپ سیل از مهمترین اقدامات صوروت گرفته می باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با اعلام اینکه باند قدیم محور بندر خمیر – بندرعباس به طول هشت کیلومتر و همچنین دو دستگاه پل به طول 300 متر در این مسیر احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است خاطر نشان کرد: پیگیری های لازم در خصوص عملیات لکه گیری و روکش ماسه آسفالت محور میناب – بشاگرد به طول 17 کیلومتر انجام شده و مناقصه اجرای 230 کیلومتر فوگ سیل نیز برگزار گردیده است.

یوسف عابدینی در پایان تاکید کرد: حفظ و نگهداری راه‌های ارتباطی و شریانی یکی از مهم‌ترین اولویت های حوزه راهداری به‌شمار می‌رود و خوشبختانه اقدامات موثری در زمینه نگهداری از راه‌های ارتباطی استان شده که این اقدامات به صورت جدی ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها