مسابقات رالی شهری ویژه بانوان شاغل

نفرات اول تا سوم معرفی شدند 



اولین دوره مسابقات رالی شهری ویژه بانوان شاغل در راستای طرح اوقات فراغت بانوان شاغل با ورزش ،  با حمایت استانداری استان هرمزگان، حوزه مدیریت زنان و خانواده استانداری و  اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ، معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان  به مناسبت عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شد. 
به گزارش صبح ساحل، در این مسابقه تعداد ۷۰  بانو در قالب ۳۵  تیم (خودرو) با هم به مسابقه پرداختند که در پایان حمیده  نیرومند و ماندانا آل یاسین مقام اول را کسب کردند. مقام دوم را شهناز خوارزمی و سمانه خوارزمی و مقام  سوم را  خدیجه و حلیمه افسر از آن خود کردند. 
کلاس های آموزش نقشه خوانی و مسیر یابی این دوره از مسابقات از سوی  هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان هرمزگان با توجه به شرایط ایجاد شده به خاطر ویروس کرونا به صورت مجازی و در دو روز متوالی قبل از مسابقه برگزار و توضیحات کامل به شرکت کننده ها به ویژه نقشه خوان ها ارائه شد .این دوره از مسابقات رالی شهری با پیگیری ها و اجرای قاطع هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان هرمزگان برنامه ریزی و برگزار شد  که موجب قدردانی و تقدیر از سوی  مدیرکل زنان و خانواده استانداری و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان گردید. در پایان به  نفرات اول تا پنجم احکام قهرمانی و همچنین نفرات اول تا سوم جوایز نقدی خود را از دستان خانم  یگانه مدیرکل زنان و خانواده استانداری هرمزگان و فاطمه مرادی معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان دریافت کردند.
   
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها