پلیس، انتقال سرباز راهور به خشکشویی را تکذیب کرد



فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره انتقال سرباز راهور به خشکشویی، گفت: به این شایعه توجه نکنید از اول گفتیم مسیر ما، مسیر قانونی است.
به گزارش صبح ساحل، به نقل از باشگاه خبرنگاران،  «سردار حسین رحیمی»، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح اقتدار و ظفر، گفت: در طرح اقتدار، ۱۰۳ مرکز تجمع اراذل و اوباش را شناسایی کردیم و ۱۰۳ پرونده تشکیل شد. ۱۶۲ نفر از اراذل و اوباش سطح دار، مزاحمین نوامیس، حاملان سلاح، توزیع کنندگان مشروبات الکلی و گردانندگان چند قمار خانه دستگیر شدند. رحیمی افزود: ۵۶ نفر از اراذل و اوباش سطح دار بودند، ۵۷ مزاحمین نوامیس، ۷ نفر حاملان انواع سلاح، ۱۳ نفر توزیع کننده مشروبات الکلی، ۲۹ نفر هم علاوه بر شرارت، گردانندگان مراکز قمار و شرط بندی، بودند.
سردار رحیمی به مخلان نظم و آرامش در چهارشنبه آخر سال، هشدار داد و گفت: پلیس با قاطعیت با این افراد برخورد می‌کند، آماده باش کامل هستیم و تمام نیرو‌ها پای کار هستند. فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به پنجشنبه آخر سال، خاطرنشان کرد: توصیه جدی ما این است که به آرامستان‌ها کمتر مراجعه کنند، اما پلیس تدارکات ویژه‌ای را دیده است و تمام امکانات پلیس راهور، پلیس راه، پلیس پیشگیری به کار گرفته ایم.
 
وی درباره انتقال سرباز راهور به خشکشویی، گفت: به این شایعه توجه نکنید از اول گفتیم مسیر ما، مسیر قانونی است شکایت را به مراجع رسمی اعلام کردیم.
 
روز گذشته، خبری مبنی بر انتقال سرباز «اکبری»، به خشکشویی پلیس راهور منتشر شد. سربازی که جلوی عبور خودروی نماینده مجلس از خط ویژه را گرفته‌بود که با واکنش بسیاری زیادی همراه بود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها