هیات فوتبال شهرستان بندرعباس برگزار کرد 

کلاس تخصصی داوری درجه سه فوتسال



کلاس داوری درجه سه تخصصی  فوتسال به میزبانی هیات فوتبال شهرستان بندرعباس برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، کلاس تخصصی داوری درجه سه فوتسال به میزبانی هیات فوتبال شهرستان بندرعباس در محل سالن آموزش هیات فوتبال هرمزگان برگزار شد. عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان گفت: همان طور که در تقویم دو ماه پایانی سال و از زمان ریاست جدید هیات فوتبال برنامه ریزی کرده بودیم آخرین کلاس داوری در سال ۹۹ برگزار شد.
وی بیان داشت: این کلاس در جه سه تخصصی فوتسال با تدریس خوب  کوروش هاشمی از مدرسین فدراسیون فوتبال به مدت چهار روز و با حضور ۱۶ شرکت کننده به همت هیات فوتبال شهرستان بندرعباس برگزار شد. رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان گفت: تمام سعی و تلاش کمیته و دپارتمان داوری این بود که برنامه های که از قبل برنامه ریزی کرده بودیم سر وقت انجام شود که این اتفاق هم  افتاد .
عبدالمجید معماری اظهار داشت: با وجود این که در سال ۹۹ بیماری کرونا باعث شد خیلی از برنامه های مورد هدف ما آن گونه که می خواستیم انجام نشود اما تمامی کلاس های که برای آن برنامه ریزی کرده بودیم از کلاس های داوری درجه سه ، ارتقا داوری سه به دو و دو به یک و همچنین کلاس های دانش افزایی پیش فصل مسابقات را برگزار کردیم و مهمتر این بود که این کلاس تنها در مرکز استان نبود و در شهرستان مختلف استان کلاس برگزار شد.
رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان گفت: مدرس آمادگی جسمانی کلاس درجه سه تخصصی فوتسال علیرضا صفا بود و مراسم اختتامیه این کلاس با حضور محمد احمدی زاده رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس،  محمود رئیسی رئیس کمیته داوران استان،  امیر سیف لاری از پیشکسوتان داوری ، مهرداد هاشمی پور مدیر کلاس انجام شد و به شرکت کنندگان کلاس که ۱۱ نفر آقا و پنج نفر بانو بودند گواهی شرکت در کلاس داده شد.
محمد احمدی زاده رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس هم در مراسم اختتامیه کلاس گفت: آموزش در الویت اول هیات شهرستان بندرعباس قرار دارد و از این که کمیته داوران استان توانست در روزهای پایانی سال این کلاس را به این خوبی برگزار کند تشکر می کنم.‌ وی بیان داشت: به زودی رئیس جدید کمیته داوران شهرستان بندرعباس معرفی خواهد شد تا بتوانیم با همت کمیته داوران در سال جدید کلاس های مختلفی در سطح شهرستان برگزار کنیم. احمدی زاده گفت: یکی دیگر از برنامه های هیات فوتبال شهرستان بندرعباس میزبانی آکادمی داوران جوان در سال جدید است و امیدوارم با این کار شاهد اتفاقات خوبی در داوری فوتبال بندرعباس باشیم.
لازم به توضیح است که در برگزاری این کلاس، محمد رضا جمشیدی رئیس کمیته فوتسال شهرستان بندرعباس،  حمید رضایی مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان،  باشگاه فولاد هرمزگان، اسماعیل مرادی زاده دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس، محمد میر سکنا مسئول انفورماتیک
هیات فوتبال هرمزگان،  ابوالفضل قلیچ خانی، محمد رضا علی پور و علی اکبر سحرخیز همکاری بسیار خوبی داشتند.
   
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها