معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان :

۴۵۱ نفر تاکنون در انتخابات شورای شهر هرمزگان نام نویسی کرده‌اند



تاکنون ۴۵۱ داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر در هرمزگان نامنویسی کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: از این شمار ۳۹۶ نفر مرد و بقیه زن هستند. علی رئوفی افزود: نام نویسی تا ساعت ۲۰ امشب تمدید شده است و با توجه به زمان اندک باقی مانده، افراد داوطلب هرچه سریعتر نام نویسی کنند. وی گفت: رسیدگی به صلاحیت نامزد‌ها از ۲۳
اسفند شروع شده است و تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد.
نتیجه نهایی تایید صلاحیت‌ها ۱۷ خرداد سال آینده اعلام می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به تبلیغات انتخاباتی از بیستم تا ۲۶ خرداد اشاره کرد و گفت: نام نویسی شورای روستا‌ها نیز از ۱۶ تا ۲۲ فروردین سال آینده، به مدت یک هفته صورت می‌گیرد.
داوطلبانِ نام نویسی غیرحضوری می‌توانند با دریافت نرم‌افزار گوشی تلفن همراه و یا نسخه قابل نصب بر روی رایانه از طریق پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir و دریافت پیامک مبنی بر نام‌نویسی قطعی از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ اقدام کنند.
مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری‌ها برای نهایی کردن نام نویسی، و یا مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان‌ها از دیگر راه‌های نثبت نام در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر هرمزگان است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به افزایش شیوع کرونا جهش‌یافته اشاره کرد و گفت: محدودیت مشاغل ۳ و ۴ در شهر‌های نارنجی، و محدودیت سطح ۴ در شهر‌های با رنگ بندی زرد اعمال می‌شود.
رئوفی افزود: با توجه به ارائه نشدن خدمات در بوستان ها، مدارس و مهمان سرا‌ها مردم از سفر‌های غیرضروری به هرمزگان خودداری کنند. وی گفت: رفت و آمد‌های درون شهری هم از ساعت ۲۲ تا سه بامداد ممنوع است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها