نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن گردشگری قشم افزایش می یابد



قائم مقام کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از افزایش نظارت بر فعالیت همه واحدهای صنفی و اماکن اقامتی، تفریحی و گردشگری جزیره قشم توسط ۶ تیم تخصصی به طور روزانه خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، هرمز امیری در  قشم با تبریک سال نو و بیان اینکه 6 تیم تخصصی به طور روزانه واحدهای صنفی و اماکن گردشگری قشم را نظارت و کنترل می کنند گفت: برای انجام هرچه بهتر این اقدام، کل جزیره قشم به 6 منطقه تقسیم بندی شد تا این نظارت و کنترل به طور دقیق انجام شود.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم این مناطق را شامل منطقه یک در چهار راه پردیس تا مصلی، منطقه دو در محدوده چهارراه پردیس تا کمپ پارک آفتاب و منطقه سه در محدوده هلر تا میدان مرکزی درگهان اعلام کرد و گفت: منطقه چهار نیز شامل محدوده میدان مرکزی درگهان تا اسکله درگهان، منطقه پنج هم شامل محدوده ساحل جنوبی بعد از کمپ پارک آفتاب تا اسکله های لافت و پهل و منطقه شش نیز شامل محدوده رمکان، فرودگاه، جنگل حرا، طبل، چاهکوه و غار نمکدان می شود.

امیری با اشاره به اینکه این تیم‌ها از 29 اسفند 99 کار بازدید از واحدها را در این مناطق آغاز کرده اند تعداد کل واحدهای بازدید شده شامل اصناف، اماکن اقامتی، هتل‌ها، سایت‌ها و اسکله‌های تفریحی و گردشگری طی دو روز 29 و 30 اسفند 99 را افزون بر 173 واحد اعلام کرد و گفت: در این دو روز 71 مورد تذکر شفاهی به متخلفان داده شد و هفت مورد نیز از متخلفان تعهد کتبی اخذ گردید.

به گفته وی در این دو روز 12 کیلوگرم اقلام فاسد کشف شده شامل کنسروجات، سوسیس، کالباس و تخم مرغ معدوم و 11 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته نیز طی 11 مورد بازدید کشف شد.

گفتنی است در شش تیم تخصصی نظارت و کنترل که پنج تیم آن به‌صورت سیار و یک تیم نیز به صورت ثابت است، افزون بر 21 نفر کارشناس از شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مدیریت‌های بازرگانی و اصناف، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم حضور دارند همچنین در کلیه مجتمع‌های تجاری قشم و درگهان با هماهنگی مدیران این مجتمع‌ها یک میز خدمت جهت رسیدگی به شکایات مسافران و گردشگران دایر شده و یک نفر از تیم ثابت نظارت و کنترل در آنها مستقر شده‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها