امام جمعه بندرعباس:

راهکارهای تحقق شعار سال در کشور فراهم است



به گزارش صبح ساحل، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام رهبری به عنوان سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها"، گفت: تمام راهکارهای تحقق شعار در کشور فراهم و مهیا است و تنها نیازمند عزم جهادی مسوولان است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعبادی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار داشت: همه باید برای تحقق شعار سال احساس مسوولیت کنند و از ظرفیت های موجود برای این موضوع استفاده نمایند.

وی تصریح کرد: مسوولان عالی رتبه باید شرایط را به درستی بررسی و با مانع زدایی از فرآیند تولید و خدمات و اشتغال در کشور و پشتیبانی از اشتغال موجود، راه پیشرفت و اقتدار ملی را همواره تر از قبل نمایند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ابراز داشت: کشور ایران در سالهای اخیر با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان رشد اقتصادی داشته و هم اکنون جایگاه کشور در اقتصاد جهانی، یک جایگاه مهم و تاثیرگذار است.

وی تاکید کرد: مسوولان در همه رده های سنی باید نقش مهم ایران در اقتصاد جهانی را درک کنند و اقتصاد داخلی‌مان را با جهش تولید و مانع زدایی از تولید در مسیر توسعه قرار دهند.

امام جمعه بندرعباس نقش هرمزگان در توسعه اقتصادی کشور را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: باید نقش مردم و اقتصاد محلی مردم منطقه در رشد همه‌ جانبه کشور مورد توجه جدی قرار گیرد.

عبادی زاده با اشاره به اهمیت باورهای دینی و نقش باور داشتن به فرهنگ انتظار در رشد یک جامعه اسلامی، گفت: ما به عنوان جامعه‌ای که به این امر باور داریم، باید بیش از پیش تلاش کرده و جهت سعادت دنیوی و اخروی گام برداریم.

وی با گرامیداشت نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی موعود (عج) تصریح کرد: فرهنگ انتظار در وجود خویش ایمان و مقاومت و اقتدار برای جامعه اسلامی می‌آفریند و ملت‌های باورمند به ظهور هرگز انگیزه و امید خویش را برای آینده‌ای روشن از دست نمی‌دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها