به مناسبت نوروز باستانی برگزار شد 

جشنواره ورزشی در روستای عالی احمدان بستک



جشنواره ورزشی نوروزی در روستای عالی احمدان بستک برگزار شد.‌
به گزارش صبح ساحل  به مناسبت نوروز باستانی از سوی شورای ورزش روستای عالی احمدان جشنواره ورزشی نوروزی این روستا در تعطیلات نوروزی در رشته های طناب زنی، دارات، کوهپیمایی و دو صحرانوردی برای رده های سنی مختلف برگزارشد.
در رشته طناب زنی بانوان که در رده های سنی مختلف برگزار شد در رده سنی خردسالان رها یوسفی بازدن ۹۰ طناب در یک دقیقه مقام اول را کسب کرد.. سنا آیین بازدن ۸۵ طناب دوم شد و آمنه پروازبازدن ۷۵ طناب مقام سوم را ازآن خود کرد. در رده سنی نونهالان مینا عبدی با زدن ۱۴۱طناب دریک دقیقه اول شد. مهسا مباشری با ۱۱۸طناب در جای دوم ایستاد و مناعبدی با ۱۱۲طناب مقام سوم را به دست آورد. در رده سنی نوجوانان الهام خارکش بازدن ۱۵۰ طناب دریک دقیقه در جایگاه اول قرار گرفت. 
حسنی درخور با زدن ۱۴۸ طناب مقام دوم را  به دست آورد و حنانه احمدی با زدن ۱۳۰طناب سوم شد. در رده بزرگسال کلثوم سالمی بازدن ۱۴۸ طناب دریک دقیقه مقام نخست را کسب کرد. مرضیه برشان با ۱۳۷طناب دوم و  مریم سالمی با ۱۳۳طناب درجای سوم قرار گرفت. در پایان به نفرات برتر جوایزی از زوی سوپر مارکت برادران آیین در روستای عالی احمدان اهدا شد. این جشواره را مریم سالمی مسئول ورزش روستا با همکاری مربیان برگزار کردند.
کوهپیمایی بانوان عالی احمدانی این همایش در پنجمین روز از جشنواره ورزشی نوروزی به مناسبت هفته جوان روستای عالی احمدان بخش جناح شهرستان بستک  در محل کوه های میر عباس با حضور ۴۳ نفراز بانوان این روستا برگزار شد.‌
جادارد از زحمات عبدالحمید امامی عضو شورای ورزشی و مسول کوهنوردی روستا و همراهان ایشان  حسن استوار، محمد عباس درخور، علی پور ،  سیف الله امامی و مریم سالمی تشکر کرد.
رشته ورزشی دارت
مسابقات دارت با حضور ۶۹ شرکت کننده در قسمت بانوان دورده و آقایان سه رده در سالن ورزشی روستای عالی احمدان برگزار شد.
در پایان و در قسمت آقایان در بخش خردسالان، سعد درخور اول، حامد پورخالقی و محمد درخور اول تا سوم شدند. ‌در رده سنی نونهالان عبدالرئوف درخور اول شد. امیرمحمد رحیمی دوم و رامتین خرم سوم شد.‌
در رده بزرگسالان حسین پورخالقی عنوان اولی را کسب کرد. عبدالرحیم امامی دوم شد و حمید حمرانی در جای  سوم  ایستاد.‌ در بخش  بانوان و در رده سنی نونهالان، سنا آیین اول ، آمنه پرواز دوم و نادره راستگو سوم  شد. در رده بزرگسالان کلثوم امامی در مکان نخست ایستاد.  
مریم لواس دوم شد و سیما آیین در جای سوم قرار گرفت.‌ درپایان با حضور پیشکسوتان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
دوصحرانوردی
مسابقات دو صحرانوردی در سه رده سنی در جاده کمربندی روستا با حضور ورزشکاران روستا برگزار شد که در رده خردسالان  محمداستوار اول شد. سعددرخور دوم و حامدپورخالقی در مکان سوم ایستاد. در رده سنی نونهالان عباس علیپور عنوان قهرمانی را کسب کرد. امیر محمد رحیمی در مکان دوم ایستاد و امید پورخالقی سوم شد. 
در رده سنی نوجوانان مهرداد سالمی و  عبدالله پرواز اول و دوم شدند و محمد احمدی و عبدالرحمن راستگو  مشترکا سوم شدند. 
درپایان با حضور ملا محمد امامی امام جمعه ورزش دوست روستای عالی احمدان ،  اعضای شورای اسلامی و ورزش روستا و پیشکسوتان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد .
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها