مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان برگزار شد


نویسنده: معصومه نعمتی

مراسم معارفه نماینده ولی فقیه  در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان، صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد، نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برگزار شد.

شهریار نوری‌زاده، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان در این مراسم ضمن خوش‌آمد گویی به نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور گفت: استان هرمزگان استانی استراتژیک بوده و مردم آن حافظان خلیج فارس هستند. تلاش ما نیز بر این است که در سال ۱۴۰۰ به اهداف و برنامه‌های پیش رو جامه عمل بپوشیم و بتوانیم خدمتگزار این مردم باشیم.

حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، ضمن تبریک سال نو گفت: نظام جمهوری  اسلامی که با رای مردم انتخاب شد نمونه‌ای از حکومت جهانی بقیةالله اعظم بر روی زمین است. این ۴۲ سال را اگر مرور کنیم توطئه‌های فراوانی را برای از بین بردن این نظام می‌بینیم. خیلی‌ها نیز تاریخ تعیین کردند که جشن براندازی می‌گیرند اما اراده خداوند بر ماندگاری نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: بزرگترین سرمایه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، منابع انسانی بنیاد مسکن است. در صیانت این مجموعه مدیران باید نهایت سعی و کوشش خود را داشته باشند.

روحانی‌نژاد ادامه داد: باتوجه به اینکه نیروهای شما در بنیاد مسکن هرمزگان پرسنل جوان و تحصیل‌کرده هستند ان‌‌شاالله بتوانید مشکلات و محرومیت‌هایی که در ایجاد سرپناه در استان هرمزگان وجود دارد را رفع کنید.

وی با بیان اینکه هرمزگان با توجه به این نیروهای انسانی که دارد می‌تواند جزو استان‌های برتر در عرصه فعالیت‌های بنیاد مسکن باشد، گفت: با بررسی‌هایی که انجام دادیم حجت‌السلام مهدی پورنصیر به عنوان نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن استان هرمزگان، امروز معرفی می‌شوند و وظایف ایشان به پیوست حکم خوانده می‌شود.

در پایان حکم انتصاب حجت‌السلام مهدی پورنصیر به‌عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان، قرائت شد.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها