فرمانده نیروی دریایی سپاه:

در مسیر قوی شدن لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم



فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رزمندگان نیروی دریایی سپاه در مسیر قوی شدن لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد و برای دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی در هر نقطه‌ای از کره خاکی آماده‌اند.

به گزارش صبح ساحل، دریادارپاسدار علیرضا تنگسیری روز چهارشنبه در ستاد فرماندهی این نیرو در بندرعباس افزود: وضعیت آمادگی رزم در بازدیدهای نوروزی از جزایر و موقعیت‌های نظامی مثبت بود و باید تا آخرین نفس و تا حد توان، سطح آمادگی های رزمی و عملیاتی خود را با ایمان و توکل به خداوند قادر حفظ و تقویت کنیم.

وی یادآورشد: در مسیر "قوی شدن"  لحظه ای درنگ نکنیم و رزمندگان غیور، همیشه بیدار، هوشیار و با احساس مسئولیت مضاعف، برای دفاع همه‌جانبه از کیان ومرز و بوم اسلامی در آمادگی کامل بسر ببرند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نامگذاری و تعیین شعار سال۱۴۰۰ توسط مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، اظهار داشت: به این شعار به‌عنوان یک منشور و نقشه راه نگاه می کنیم و با خود عهد می‌بندیم تا آنجا که در توان‌مان است برای تحقق آن تلاش کنیم.

وی ادامه داد: در نیروی دریایی سپاه برای تحقق و رونق تولید که امر ولی‌مان است، با جان و دل و بسیج منابع و امکانات‌مان، پشتیبانی‌های لازم از تولید و از میان برداشتن موانع‌ آن، از ابتدای سال جدید، به یاری خدا کار را شروع کرده ایم و با قوت ادامه خواهیم داد.

وی اضافه کرد: با حفظ امنیت در آب‌های سرزمینی و فراسرزمینی‌، جلوگیری از قاچاق کالا، دام و سوخت، ممانعت ازصید ترال و ایجاد زیرساخت‌های لازم اشتغال‌زایی در حوزه صید و صیادی می‌توان به عملیاتی شدن شعار سال کمک کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: با حمایت و بهره‌گیری از توان بسیج دریایی مردم پایه و با ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در سواحل و استمرار امنیت پایدار تلاش خواهیم کرد زمینه رشد صید و صیادی را برای صیادان شریف بومی در مناطق دریایی فراهم کنیم.

دریادار تنگسیری افزود: پیام لبیک گونه اخیر فرمانده ولایی و شجاع کل سپاه به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص تعهد سپاه برای تحقق اوامر معظم‌له در سخنرانی نوروزی، مبنی بر اینکه «ما در میدان می مانیم، با مردم همراه می شویم ، کلام حضرتعالی را روی صحنه زمین پیاده می‌کنیم، دشمن را جا می گذاریم ، از او و راهبردش عبور می‌کنیم، کشور را از عوارض تحریم های ظالمانه بی نیاز می کنیم» برای ما تکلیف آور است.

وی بیان داشت: در این راستا ستادی برای تحقق این شعار در نیروی دریایی که دارای کمیته‌های مختلف عملیاتی و اجرایی است تشکیل داده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: جنس سپاه از مردم است و همراه بودن با مردم را برای خود افتخار می‌دانیم و برای رفع مشکلات اقتصادی هموطنان‌ و رونق تولید حداکثری در کشور، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

دریادار تنگسیری تصریح کرد: همانگونه که برای ایجاد بستر امن و امنیت پایدار این مرز و بوم، شبانه‌روز بیداریم و تلاش می کنیم، برای عزتمندی و زندگی شرافت مندانه مردم هم مجاهدت می کنیم و اصلا خسته نمی شویم و کار کردن و خدمت رساندن برای این مردم عزیز ، برای ما فخر آور است.

وی خاطرنشان کرد: روحیه استکباری و زورگویی دولتمردان آمریکایی اساس دشمنی آنان با انقلاب اسلامی است و  امنیت، ثبات و رشد اقتصادی، رشد علمی و عزت بین المللی ما مورد پسند آمریکایی‌ها  نیست و ما هرگز جسارت مذبوحانه آنان که ناجوانمردانه و جنایتکارانه سردار عزیز و دانشمند شریف ما را ترور و شهید کردند، فراموش نخواهیم کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: استکبار جهانی با در اختیار داشتن رسانه‌هایی که با هزینه‌های هنگفت اداره می‌شوند مثلا می خواهند خود را عنصری ضد تروریست و مدافع حقوق بشر نشان دهند و احمقانه از رژیم های ظالم وکودک کش دفاع و حمایت ‌می‌کنند ولی همانطور که خداوند وعده داده است مکرشان به خودشان بازگشته و در انظار جهان با همین رسانه‌های باطل، مفتضح شده‌اند.

سردار تنگسیری با اشاره به وعده خداوند در قرآن کریم که باطل، نابود شدنی است گفت: هر چقدر به جلو می رویم شاهد زبونی و زوال بیشتر جبهه استکبار خواهیم شد، امروز همه مردم دنیا می دانند که اینها ظالم، متجاوز و برای چپاول ملت ها از هیچ فعل منکری دریغ نمی کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه از تلاش و مجاهدت مجموعه‌های درمانی در مقابله با بلای همه گیر ویروس کرونا، که مخلصانه بیش از یکسال است که درگیر مبارزه با این بلا هستند خاضعانه تقدیر و تشکر و برای همه آنها آرزوی صحت ، سلامت و موفقیت روز افزون  از درگاه خداوند سبحان مسئلت کرد.

دریادار تنگسیری در پایان گفت: امسال شروع و پایان آن با میلاد پر برکت حضرت صاحب‌الزمان(عج) است، سال مهدوی است، دغدغه نائب ایشان، فرمانده معزز کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله)  را بتوانیم مرتفع کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها