سال گذشته؛

کرونا جان 98 نفر را در قشم گرفت



مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: در سالی که گذشت ۹۸ نفر از ساکنین قشم را بدلیل ابتلا به کووید 19 از دست داده ایم.

به گزارش صبح ساحل، حمید رضا بهزادی با اشاره به نظارت کارشناسان سلامت محیط و کار بر تدفین ۱۰۶ فوتی در سطح قشم، افزود: از بومیان و ساکنین قشم ۸ نفر در خارج از قشم فوت شده اند که با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت خاکسپاری به قشم منتقل و با نظارت کارشناسان سلامت محیط و کار شبکه به خاک سپرده شده اند.

وی با اشاره به اجرای طرح تشدید نوروزی در سطح شهرستان گفت: از ۴ هزار و چهارصد و شصت و نه بازدید انجام شده توسط کارشناسان سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان قشم دو هزار و ۳۳۱ مورد آن با همکاری و همراهی سایر ارگان‌ها بوده است.

دکتر بهزادی عنوان کرد: در طول اجرای طرح تشدید نوروزی ۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۱۶ واحد از اماکن عمومی بدلیل عدم رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی و عدم توجه به نکات ایمنی در زمان بازرسی کارشناسان سلامت محیط و کار، و همراهی دادستانی پلمپ شدند.

مدیر شبکه با اشاره به جمع آوری و معدوم کردن نزدیک به ۲ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته بیان کرد: مواردي كه عدم رعايت آن به طور مستقيم موجب به خطر افتادن سلامت انسان شود بحرانی محسوب می شود و در همین راستا یکصدو هفتادو هشت واحد اخطاریه بحرانی و یکصدو ۹۸ مورد اخطار غیر بحرانی دریافت کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها