مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

برنامه‌های ماه رمضان هرمزگان بر اساس مصوبات ستاد کرونا اجرا می‌شود



مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان را بر اساس مصوبات ستاد کرونا و به تناسب وضعیت رنگ‌بندی هر شهرستان اعلام کرد.

به گزارش صبح ساحل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر انصاری‌راد، شب گذشته (۱۹ فروردین‌ماه) در جلسه برنامه‌ریزی ماه رمضان و اجرای عملیات فصل بندگی، اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان، ماه بندگی خداوند متعال، خودسازی و تهذیب نفس و بهار قرآن کریم قرار داریم. ان‌شاءالله بتوانیم با آمادگی لازم از برکات این ماه عزیز بهره‌مند شویم.

وی افزود: امسال دومین سالی است که ماه مبارک رمضان با شرایط سخت کرونایی مواجه شده است. ویروس منحوسی که همه چیز را تحت تأثیر خود قرار داده و ما باید تلاش کنیم علی‌رغم این شرایط سخت، از برکات این ماه مبارک بهره‌مند شویم و این امر نیازمند برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌هایی است که بتواند ما را در رساندن به اهدافمان کمک کند. باید برنامه‌هایی با حفظ پروتکل‌های بهداشتی داشته باشیم اما به گونه‌ای عمل کنیم که سلامتی مردم به خطر نیفتد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تأکید بر اینکه سلامت مردم در اولویت قرار دارد و خط قرمز ماست، تصریح کرد: بر اساس جلسات مختلفی که در حوزه برنامه‌های ماه مبارک رمضان برگزار شده، این برنامه‌ها به تناسب وضعیت رنگ‌بندی هر شهرستان اجرا می‌شود. سازمان تبلیغات اسلامی، طرح جامع پیشنهادی را به کمیته امنیت وزارت کشور ارائه کرده تا در همه شرایط و رنگ‌بندی‌های مختلف، برنامه‌های ماه مبارک رمضان با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود اما هنوز به تصویب نرسیده است.

انصاری‌راد با بیان اینکه تمام برنامه‌های ما بر اساس مصوبات ستاد استانی کرونا پیش خواهد رفت، یادآور شد: در شهرستان‌هایی که در وضعیت آبی قرار دارند، مشکلی در برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، وجود ندارد. در شهرستان‌های با وضعیت زرد نیز برگزاری نمازهای جمعه و جماعت در فضای باز با ۵۰ درصد ظرفیت مکان، در فضای بسته با ظرفیت حداکثر ۳۰ تا ۵۰ نفر با رعایت فاصله ۴ مترمربع از هر طرف، برگزاری مراسم آیینی و مذهبی در فضای بسته با رعایت فاصله ۴ متری با حداکثر ۳۰ تا ۵۰ نفر امکان‌پذیر است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها