لیگ دسته یک فوتسال باشگاه های کشور

فولاد سه امتیاز شیرین کسب کرد



فوتسالیست های فولاد هرمزگان در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور به دیدار تیم شهدای چوار ایلام رفتند.
به گزارش صبح ساحل، از هفته هفتم لیگ دسته اول  فوتسال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان در سالن فجر میزبان شهدای چوار ایلام بود. نماینده هرمزگان که  تا پایان هفته ششم با کسب چهار امتیاز در رده ششم جدول رده بندی گروه اول این پیکار ها قرار داشت در این بازی به دنبال کسب سه امتیاز و بهبود بخشیدن جایگاه خود بودند.
تیم قرمزپوش فولاد بازی را خوب شروع کرد اما بی دقتی بازیکنان این تیم سبب شد تا موقعیت های یکی پس از دیگری از دست برود. در روی یک حمله این تیم شهدای چوار بود که موفق شد دروازه فولاد را توسط حسین باسره بازی کند. تنها دو ثانیه مانده بود که نیمه نخست به پایان برسد که تیم فولاد توسط متین قادری به گل مساوی دست یافت تا نیمه اول مساوی به پایان برسد.
در نیمه دوم شاگردان عباس روزپیکر در تیم فولاد بر خلاف نیمه اول زودتر به گل رسیدند و متین قادری برای بار دوم گلزنی کرد. نتیجه دو بر یک تا پایان بازی باقی ماندو تیم فولاد سه امتیاز حساس این بازی را از آن خودش کرد تا در جدول رده‌بندی ۷ امتیازی شود.
در این بازی عارف شبانه گرد، ادیب حسین پور، امیر حسین ماکیانی فر، سینا احمدیان پور، احسان برتیا، غلامرضا رحیمی، عارف محمدی، متین قادری، امیر خون جهان، سبحان شراعی، نعیم سیاری و آرش دهقانی با هدایت عباس روزپیکر بازی کردند.
برای تیم شهدای چوار ایلام  هم که هدایت آن را عباس مرادی بر عهده داشت حسین باسره، سعید قاسمی، امجد شمسی زاده، حمیدرضا آلتونی، میلاد ارسلانی، محمد امین چراغی، نادر قنبری رازنی، علی نجفی، معیاد اکبری ، مصطفی پور سعید و امیر رضا کهزادی بازی کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها