۴۸۱۲ نفر برای انتخابات شورای روستاها در هرمزگان ثبت نام کردند



رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان از ثبت نام ۴۸۱۲ نفر تا ساعت ۱۸ روز شنبه برای انتخابات شورای اسلامی روستاها در هرمزگان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، علی رئوفی عصر شنبه در نشستی با خبرنگاران گفت: همزمان با ششمین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها در هرمزگان آمار داوطلبان تا ساعت ۱۸ عصر شنبه به ۴۸۱۲ نفر افزایش یافت و این روند به صورت مستمر در حال افزایش است.

وی افزود: از این تعداد ۳۶۳۷ نفر به صورت حضوری اقدام به ثبت نام قطعی کرده اند و ۱۱۷۵ نفر از طریق اپیکلیشن های موبایلی، سیستم های کامپیوتری و دفاتر پیشخوان دولت اقدام به ثبت نام قطعی کرده اند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در خصوص تحصیلات داوطلبان، خاطرنشان کرد: داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها دارای تحصیلات در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی، فوق دیپلم و دیپلم هستند.

رئوفی در خصوص اشتغال داوطلبان، افزود: داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها در هرمزگان را فرهنگیان، کارمندان، مشاغل آزاد، بازنشسته های دستگاه اجرایی، روحانیون و کشاورزان تشکیل می دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان افزود: شهرستان های بندرعباس، میناب، رودان، بشاگرد و جاسک دارای بیشترین آمار ثبت نام همزمان با ششمین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها در هرمزگان هستند.

رئوفی خاطرنشان کرد: با توجه به فرصت یک روزه باقیمانده تا پایان ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها افراد علاقه مند هرچه سریعتر از طریق روش های الکترونیکی و حضوری اقدام به ثبت نام قطعی کنند.

 

منبع:مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها