تعطیلی اسکله‌های گردشگری قشم به‌دلیل وضعیت قرمز کرونایی



فرماندار قشم گفت: به دلیل قرمز شدن وضعیت شهر قشم اسکله‌های گردشگری، سایت‌های گردشگری و مشاغل گروه‌های ۲، سه و چهار به مدت ۲ هفته تعطیل می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، علیرضا نصری در ستاد مقابله با کرونای قشم افزود: تا زمان خروج از وضعیت قرمز در قشم همچنان ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی و خروج خودروهای شخصی پلاک بومی این شهرستان‌ به سایرشهرها ممنوع است.

وی ادامه داد: ممنوعیت تردد درون شهری شبانه خودروها، از ساعت ۲۲ تا سه بامداد نیز ادامه خواهد داشت.

فرماندار قشم تصریح کرد: مشاغل گروه ۲، سه و چهار نیز تعطیل اعلام می‌شود و بر این اساس مدرسه‌های شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پر برخورد مانند کشتی، کاراته و جودو، رستوران‌ها، کافه‌ها و چایخانه‌ها تعطیل و مراسم‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و اقامه نماز جمعه تا تبدیل وضعیت مساعد در شهرستان ممنوع است.

وی تاکید کرد: اداره‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با دو سوم کارکنان و در سایر ادارات، ارائه خدمات با حضور ۵۰ درصد از کارکنان انجام می‌شود.

نصری افزود: با توجه به سیر صعودی شیوع ویروس کرونا، تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و خودداری از هرگونه تجمع و مراسمات عروسی، عزا، دورهمی و مهمانی با جدیت بیشتری پیگیری شده و با متخلفان برخورد می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها