"مهران پندار" به عنوان چهره برتر هنر انقلاب اسلامی هرمزگان انتخاب شد



پندار فردی مبتکر در شاخص هنر گرافیک که فعالیت های متعهدانه خود در عرصه هنرهای تجسمی و گرافیک در زمینه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دینی نشان داد و مورد استقبال گسترده قرار گرفت است وی همچنین کسب مقام و افتخار در جشنواره های خارجی و داخلی را در کارنامه خود دارد.

  

به گزارش صبح ساحل، سعید عبدلی زاده گفت: در سال گذشته  برنامه ای با معرفی ۱۰ هنرمند شاخص استان در زمینه های مختلف مرتبط با حوزه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی اعم از انعکاس همدلی، مدافعین سلامت، فعالیت های جهادی و پاسداشت فرهنگ شهدا به ویژه سردار شهید سلیمانی، تاریخ شفاهی و مطالعات فرهنگی، هنرهای نمایشی، مستند، گرافیک و هنرهای تسجمی برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه همچنین به دنبال انتخاب چهره برتر هنر انقلاب اسلامی در سال ۹۹ بودیم، اظهار کرد: یکسری شاخصه برای این امر در نظر گرفتیم که از تولید آثار مرتبط با مسائل کشور در دو سال اخیر، کسب افتخارات و مقام در جشنواره‌ها و محافل مرتبط و جریان ساز بودن و فعال بودن در زمینه تخصصی برای آن هنرمند در نظر داشتیم.

عبدلی زاده با اشاره به اینکه با در نظر گرفتن این موضوعات "مهران پندار" جوان شایسته و مینابی استان هرمزگان را شایسته این افتخار در نظر گرفتیم، خاطرنشان کرد: پندار فردی مبتکر در شاخص هنر گرافیک است و فعالیت های متعهدانه خود در عرصه هنرهای تجسمی و گرافیک در زمینه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دینی نشان داد که مورد استقبال گسترده قرار گرفت و و سبب کسب مقام و افتخار در جشنواره های خارجی و داخلی شد.

   

  

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های هنری و بحث های آموزشی و مشاوره ای برای جوانان هرمزگانی نشان دهنده همت پندار در توسعه هنر متعهدانه در استان هرمزگان است.

رئیس حوزه هنری استان هرمزگان با بیان اینکه وی م تیواند الگو و چهره شاخصی در استان هرمزگان باشد، تصریح کرد: این تقدیر امروز از هنرمندی است که در تبیین و تحقق سیاست های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی در استان هرمزگان می تواند موثر باشد.

بخشی از فعالیتهای فرهنگی هنری مهران پندار، هنرمند شاخص هنر انقلاب سال ۹۹ حوزه هنری استان هرمزگان در زمینه هنرهای تجسمی و گرافیک تولید آثار متعدد در موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و دینی (سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، مقاومت ، عاشورا ، فعالیتهای جهادی و... )، کسب مقام و راهیابی به جشنواره های متعدد داخلی و خارجی، حرکت جریان ساز در زمینه آموزش و توانمند سازی و متشکل کردن هنرمندان جوان در بندرعباس و میناب و برگزاری کارگاههای آموزشی و تولیدی ، نشست های نقد و بررسی آثار ، آموزش و مشاوره هنری  و.... است.

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها