لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور

شهرداری در خانه متوقف شد



تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در دیداری خانگی برابر ویستا توربین تهران قرار گرفت.

 

به گزارش صبح ساحل، از هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری بندرعباس در در استادیوم خلیج فارس بندرعباس به دیدار ويستا توربین تهران رفت.
شهرداری که در دیدار رفت با یک گل بازی را به تیم ويستا توربین واگذار کرده بودند در این ديدار به دنبال سه امتیاز بودند تا جایگاه سیزدهمی خودشان را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.
در نیمه نخست شاگردان میثاقیان تا دقیقه بیست بازی فشار زیادی روی دروازه نارنجی پوشان شهرداری آورد اما از دقیقه بیستم به بعد این شاگردان حسن اشجاری در تیم شهرداری بود که نبص بازی را به دست گرفتند و هر چه از زمان بازی می گذشت عملکرد بهتری از خود نشان دادند اما نتوانست قفل دروازه حریف تهرانی خودش را باز کند تا نیمه نخست این بازی بدون گل به پایان برسد.
در نیمه دوم این شهرداری بندرعباس بود که میدان دار بود و حملات زیادی روی دروازه ویستا توربین داشت اما بی دقتی بازیکنان این تیم باعث شده بود تا نتوانند به گل برسند.
در دقیقه ۸۸ بازی حمیدرضا طاهر می توانست با شوتی که زد دروازه آبی پوشان تهرانی را باز کند که با بدشانسی توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. در وقت های تلف شده شهرداری در پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که باز هم نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند تا بازی بدون گل به پایان برسد.

  

شهرداری در خانه متوقف شد

 
برای شهرداری بندرعباس در این بازی مهدی خسروی دوست، علی حدادی فر،( علیرضا ربیع زاد) فواد نجاهی زاده، حبیب افرا، پویا عزیز پور، شایان عاشور نژاد،(حمید رضا طاهر خانی ) مهدی سرداری فر ،(حبیب حبیب پور )  امیر قلم آرا، علیرضا اسلامی، علی خبر و هادی دهقانی با هدایت حسن اشجاری بازی کردند‌. برای تیم ویستا توربین که هدایت آن را از نیم فصل دوم اکبر میثاقیان بر عهده گرفته است رضا جبار نژاد، عارف صیفی،  حسین خیری ، میثم عبدالله بخش، محمد رضا حمدی نژاد، مسعود غفاری، جواد مولائی،(حامد اکبری پور) حسین کیانی، مرتضی نگهداری،  محمد امرائی و مرتضی حسینی (حکیم حزباوئی پور) بازی کردند.
شهرداری بندرعباس در گروه الف با تیم های علم و ادب تبریز، سپید رود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری همدان، نفت و گاز گچساران، مس نوین کرمان، ملی حفاری اهواز، اتحاد کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، ویستا توربین و محتشم تبریز هم گروه است.
لیگ دسته دوم فوتبال ایران، سومین لیگ معتبر در فوتبال ایران می‌باشد. این لیگ به صورت دو گروه چهارده تیمی و به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود،تیم‌های اول هر گروه به صورت مستقیم و دو تیم دوم در پلی آف به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می روند در مجموع سه تیم به لیگ دسته اول(آزادگان) صعود می‌کنند دو تیم آخر هر گروه(سیزدهم و چهاردهم) چهار تیم به لیگ دسته سوم فوتبال ایران سقوط خواهند کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها