لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور 

آیندگان هرمزگان فردا به دیدار صدرنشین می رود 



تیم فوتسال آیندگان هرمزگان از هفته هفتم‌  لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور فردا به دیدار صدرنشین می رود.
به گزارش صبح ساحل، تیم آیندگان هرمزگان که در هفته ششم  لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در خانه مغلوب تیم سفیر گفتمان تهران شد در هفته هفتم فردا دوشنبه سی ام فروردین از ساعت ۲۲ در سالن فجر بندرعباس به دیدار تیم صدرنشین ایرالکو اراک می رود.‌ 
شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان هرمزگان که از شش بازی قبل خود یک برد، سه تساوی و دو باخت در کارنامه دارند و با شش امتیاز در مکان پنجم جدول شش تیمی گروه سوم ایستاده اند برای سروسامان بخشیدن به وضعیت خودشان در جدول رده‌ بندی تنها به سه امتیاز این دیدار فکر می کنند. تیم ایرالکو اراک از شش بازی قبل خودش سه برد، دو تساوی و یک باخت در کارنامه دارد و با یازده امتیاز در صدر جدول رده بندی ایستاده است. 
آیندگان در بازی رفت در سالن امام خمینی اراک در یک بازی نزدیک چهار بر سه مقابل ایرالکو به برتری دست یافت است. لیگ دسته اول فوتسال کشور با حضور ۲۶ تیم در چهار گروه پيگيری و از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله بعد را کسب می‌کنند. مرحله اول اين رقابت ها ٢٧ اردیبهشت ماه سال جاری به پایان می رسد. مرحله دوم این رقابت ها نیز در دو گروه چهارتیمی برگزار خواهد شد و در نهایت از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها