۲محموله سنگین ترانزیتی ۲۲۲تن در بندر شهید رجایی تخلیه شد



معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: دونگله سنگین ترانزیتی با وزن مجموع ۲۲۲ تن در منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی تخلیه شد.

به گزارش صبح ساحل، منصور خرمشکوه روز یکشنبه به رسانه ها درباره تخلیه دو نگله سنگین (نگله واحد شمارش کالا) در بندر شهید رجایی به رسانه ها اعلام کرد: این محموله ترانزیتی شامل یکی با وزن ۱۲۳ تن و طول ۶۰ متر و دیگری ۹۰ تن با طول ۴۰ متر بوده که از بندر جبل علی کشور امارات بارگیری و مقصد نهایی آن کشور عراق است.
وی با اشاره به مراحل عملیات جابه جایی این محموله گفت: این دو نگله با استفاده از ۲ دستگاه  جرثقیل ساحلی و با رعایت کامل کارگوپلن (نقشه چیدمان کالا در زمان تخلیه و بارگیری) به صورت استاندارد و کاملا ایمن در مدت زمان دو ساعت از روی کشتی تخلیه شد.
به گفته معاون امور بندی و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، این ۲ محموله بر روی کشنده های بوژی که از قبل بر روی اسکله مستقر شده بود، قرار گرفته و پس از مهاربندی کامل آن بر روی کشنده، با رعایت کامل الزامات ایمنی، عملیات انتقال به محوطه های بندری انجام پذیرفت.
خرمشکوه گفت: وجود ۲۴۰۰ هکتار محوطه عملیاتی و ارایه خدمات بندری به صورت ۲۴ ساعته به کشتی ها و صاحبان کالا و بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات تخلیه و بارگیری از جمله قابلیت ها و مزایای بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور محسوب می شود.

  •  
  •  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها