لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور

آیندگان هرمزگان با هتریک علی صابری از  صدرنشین یک امتیاز گرفت



تیم آیندگان هرمزگان در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور به دیدار تیم صدرنشین ایرالکو اراک رفت.
به گزارش صبح ساحل، از سری مسابقات لیگ‌ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور قرمزپوشان آیندگان هرمزگان در سالن فجر بندرعباس به دیدار تیم ایرالکو اراک رفتند.
آیندگان هرمزگان که در بازی هفته ششم مقابل سفير گفتمان سه امتیاز خانگی را از دست داده بود در این بازی آمده بود که جبران کند و مثل بازی رفت که ایرالکو را چهار بر سه شکست داده بود این بار هم به پیروزی دست پیدا کند.
شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان با شش امتیازی که از دیدارهای دور رفت اندوخته بودند به مصاف ایرالکو اراک رفتند تا با کسب پیروزی در این مسابقه خانگی جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشند.
هنوز پنج دقیقه از بازی نگذشته بود که علی صابری روی یک ضربه ایستگاهی گل اول را برای قرمزپوشان آیندگان به ثمر رساند. در دقیقه دوازده بازی باز هم علی صابری بود که با یک شوت زیبا گل دوم خودش و تیم آیندگان را به ثمر رساند تا بازی دو بر صفر به سود آیندگان شود.
شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان در نیمه نخست می توانستند گل های بیشتری هم به ثمر برسانند اما موقعیت ها از دست رفت تا بازی در نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود نماینده هرمزگان به پایان برسد. تیم ایرالکو اراک هم در نیمه اول بازی چند موقعیت گلزنی را داشت و دو توپ را هم به تیرک دروازه آیندگان کوبید.
با شروع نیمه دوم تیم اراکی که همه چیز را در نیمه نخست از دست داده بود بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه ۲۸ بازی علی فتاحی بیات با ضربه سر و روی توپی که دروازبان آیندگان آن را ناقص دفع کرد به گل رسید.
فشار حملات تیم ایرالکو روی دروازه آیندگان پایانی نداشت تا این که در دقیقه ۳۳ مهدی آلبو فتیله گل دوم و مساوی را برای تیم سفید پوش اراکی به ثمر رساند.
قرمزپوشان آیندگان که به تساوی در این بازی راضی نبودند بعد از دریافت گل دوم و مساوی  فشار حملات خود را بیشتر کردند اما روی یک اتفاق گل سوم را هم دریافت کردند و مهدی آلبو فتیله گل دوم و سوم تیمش را به ثمر رساند. بازی ثانیه های پایانی خودش را طی می کرد که علی صابری یک بار دیگر پایش به گل باز شد تا هم گل سوم خودش و گل مساوی آیندگان را به ثمر برساند.
این بازی در پایان سه بر سه به پایان رسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند. آیندگان با این تساوی با ۷ امتیاز درمکان پنجم جدول رده بندی گروه سوم باقی ماند و ایرالکو اراک با ۱۲ امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کرد.
در این بازی برای تیم آیندگان هرمزگان مهرداد خانه داری، محمد رسولی، محمد بنی اسدی،  سینا بخشی،  حامد زرجام،  علی صابری، حسن سپهری، امیرحسین دهقانی، محمدرضا دهقانی، محمد امین سالاری، علی جوذری و  حسین رحیمی با هدایت هادی بزوال بازی کردند.
برای تیم ایرالکو اراک علی فتاحی بیات ، شهرام شریف زاده، محمد کرمی ، مهدی آلبو فتیله، ، مهران مقصودی، جواد رحیمی منفرد، معین نوروزی ، وحید سعیدی  ، علی اسماعیلی، آرمین همتی ، حسین جافری  ، مسعود عسکری وند با هدایت رضا ضرغانی بازی کردند.
تیم آیندگان هرمزگان در گروه سوم با تيم های ايرالكو اراک،  اسپيناس زنجان ، مبل کریمی البرز،  سفير گفتمان تهران و شاهین کرمانشاه هم گروه است.  لیگ دسته اول فوتسال کشور با حضور ۲۶ تیم در چهار گروه پيگيری می شود و از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله بعد را کسب می‌کنند. مرحله اول اين رقابت ها ٢٧ اردیبهشت ماه سال آينده به پایان می رسد.  مرحله دوم این رقابت ها در دو گروه چهارتیمی برگزار خواهد شد و در نهایت از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها