بامداد امروز

کبد و دو کلیه مرد جوان بندرعباسی اهدا شد



بامداد امروز اعضا بدن جوان 45 ساله ای به نام ابراهیم استادی  به 3 بیمار نیازمند اهدا شد. این مرد بندرعباسی سومین اهدا کننده اعضاء بدن در هرمزگان در سال جاری است که کبد و دو کلیه وی به 3 فرد پیوند زده شد.

به گزارش صبح ساحل، مرحوم استادی بعدازظهر دوشنبه هفته گذشته در مسیر اتوبان ایسین دچار سانحه جاده ای شد  که به کما رفت. وی علیرغم تلاش پزشکان ،در 31 فروردین ماه جاری دچار مرگ مغزی شد .

فاطمه خورسنجابی خواهر همسر استادی گفت:ابراهیم  حدود 7 روز بیهوش بود روز به روز حالش بدتر می شد تااینکه خبر تلخ مرگ مغزی وی را شنیدیم ، باور کردنی نبود ، همه امید به بهبودی داشتیم اما نمی شود با سرنوشت جنگید . وی افزود: خواهرم با شنیدن این خبر ناگوار با اینکه حالش بد بود و نای صحبت کردن نداشت زمانی که حرف از اهدا عضو به میان آمد با چشمان اشکبار رضایت خود را اعلام کرد. خورسنجابی ادامه داد: اعضا بدن ابراهیم سالم بود می توانست جان افرادی را نجات دهد به گفته خواهرم، با این کار یاد او همیشه در قلبها زنده است. وی در خصوص روز حادثه گفت:عصر 23  فروردین ،ابراهیم شیفت کاریش در آرامستان باغو به اتمام رسیده بود و با خودرویش به همراه یکی از همکارانش راهی منزل شدند ،در مسیر نیز می خواست همکارش را به  منزلشان برساند و بعد از آن به  سمت سکونتگاهش در روستای کنارو ایسین حرکت کند .این زن جوان  افزود: حدود ساعت 6 عصر بود، آنها در جاده در حال حرکت بودند که ناگهان ابراهیم چشمش به  یکی  از خودروهایی افتاد که از پارکینگ پمپ بنزین به سمت خیابان وارد شد ، بلافاصله    فرمان را به سمت  خط سبقت چرخاند تا با آن ماشین  برخورد نکند اما  خودرویش با سرعت  به بتن و سپس به یک دستگاه تریلی پارک شده  تصادف کرد. وی  گفت: پس از آن اتفاق ، ابراهیم  به شدت که  از ناحیه سر مجروح شده بود  و همچنین همکارش که حالش بهتر بود  با آمبولانس راهی بیمارستان شهید محمدی شدند.

گففتنی است:اعضا بدن  ابراهیم استادی در ساعت 4 و نیم بامداد پنج‌شنبه دوم فروردین ماه از بدنش جدا و راهی بیمارستان ابن سینا شیراز و به 3 بیمار پیوند زده شد. امروز بعدازظهر بدن بی جان وی در زادگاهش روستای چاهستان به خاک سپرده می شود. از وی 3 فرزند به نام های زهرا 17 ساله، فاطمه 13 ساله  ، نرجس 3 ساله به یادگار مانده است .

 

غیرقابل انتشار: 4منتشر شده: 11
رامین
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
روحت شاد انشاالله تو بهترین جای بهشت قدم بزاری
امیر استادی
۱۶ خرداد ۱۴۰۰
روحت شاد عموجان
عارف
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
روحش شاد
مهدیه
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
پسرعمه جان روحت شاد و یادت گرامی????????
ف.ت
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
درودبرتو ای بخشنده .جات تو بهشت روحت شادو یادت وخاطراتت همیشه باماست
علی جان میرزاده
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
روحش شاد یادش گرامی . فاتحه
طاهر
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
درودوسلام برانسان های بخشنده وحیات بخش
م.غ
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
روحت شاد ابراهیم جان خیلی دلتنگتیم یادت همیشه در خاطر ما زنده است از طرف همکارانت در آرامستان باغو
محمد تختی
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
ای عاشقان دنیا، دنیا وفا ندارد مرگ است آخر كار، چون و چرا ندارد هر درد را دوائیست، جز مرگ خانمان سوز این درد ِ ناگهانی، هرگز دوا ندارد روحت شاد پسر خاله و یادت گرامی
mahdiyee
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
با اهدای عضو یادش باقیست...روحت شاد دایی جان
حسین
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
روحش‌شاد‌یادش‌گرامی‌همشری‌مان‌بوداز‌یه‌روستا‌بودیم خداش‌بیامرزد‌خدا‌صبری‌به‌خانوادهش‌بده
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها