نماز جمعه این هفته، تنها در سیریک برگزار می‌شود



با اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه، نماز جمعه این هفته به علت وضعیت قرمز کرونا در هرمزگان، تنها در شهرستان سیریک برگزار می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد نماز جمعه این هفته با توجه به شرایط قرمز کرونایی اقامه نخواهد شد. پیرو اطلاعیه و نظر ستاد مقابله با کرونا و تایید نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و اعلام به ضرورت عدم برگزاری نماز جمعه این هفته با توجه به وضعیت شیوع بیماری در بندرعباس و تعهد ستاد برگزاری نماز جمعه به سلامت شهروندان محترم نماز جمعه سوم اردیبهشت ماه بندرعباس برگزار نمی‌شود.

حجت الاسلام «آصف باصره»، مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان هرمزگان گفت: بنا بر اعلام ستاد ملی کرونا نماز جمعه شهرستان سیریک این هفته با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
در این اطلاعیه از مؤمنان نمازگزار خواسته شده است بمنظور پیشگیری از بیماری کرونا در خانه وضو بگیرند و ماسک، مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند. براین اساس بانوان نیز از چادر نماز مخصوص خود استفاده کنند.
مؤمنان نمازگزار فرزندان خردسال خود را به همراه نیاورند و افراد سالخورده نیز برای حفظ سلامتی خود از آمدن به محل برگزاری نماز در روز جمعه خودداری کنند.
مؤمنان باید قبل و بعد از نماز، از دست دادن به یکدیگر خودداری کنند و در صورت مشاهده علائم بیماری از حضور در مسجد بپرهیزند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها