تبریک رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان حاجی آباد به مناسبت هفته کار و کارگر



 رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان حاجی آباد طی پیامی فرا رسیدن هفته کارگر را به جامعه کار و تولید تبریک و شاد باش گفت.

   

به گزارش صبح ساحل، سعید نیکوئی، به مناسبت این هفته اعلام کرد: هفته کارگر یادمانی است برای ارج نهادن به زحمات و تلاش های کارگران، فرصتی است برای پاسداشت مقام و منزلت کارگر و برای تجلیل از کسانی که ردای تلاش و خدمات برقامت استوارشان تجسمی از اراده و همت است. بزرگ مردان و شیرزنانی که با اراده ی پولادین در اعتلای نام ایران بر بلندای قله های افتخار و عزت گام برداشتند و عاشقانه تلاش می کنند. بی شک ایران عزیز اسلامی در سایه عزم و اعتماد مجدانه کارگران شرافتمند راهی می پیماید که فردایی شکوهمند را نوید می دهد. در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال" تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" نامگذاری شده، جایگاه و نقش کارگران این بازوان توانمند تولید و توسعه بر هیچ کس پوشیده نیست، چرا که کارگران عزیز در همه ی دوران و زمان همواره ثابت کرده اند در صف اول ایثار و جانبازی ایستاده اند و عاشقانه ندای امام امت خویش را لبیک گفته اند.

اینجانب در بهار دل ها، در ماه مغفرت و رحمت "ماه مبارک رمضان" با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر و با تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه کاگران غیور ایران اسلامی به خصوص کارگران استان هرمزگان و شهرستان حاجی آباد سلامتی و سعادت و توفیق روز افزون آنها را در تمامی مراحل زندگی از خداوند سبحان خواستارم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها