استاندار هرمزگان:

ساخت ۱۰هزار واحد مسکونی در استان آغاز می‌شود



استاندار هرمزگان گفت: ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در هرمزگان روز چهارشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان آغاز می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، فریدون همتی با بیان اینکه این پروژه به عنوان بزرگترین پروژه تولید و عرضه مسکن کشور به شمار می رود، گفت: در اراضی ۳۵۰هکتاری بندرعباس، ۱۰هزار واحد مسکونی با متراژ ۱۰۰ تا ۱۵۰ متر مربع ساخته می شود که این واحد ها دارای تاسیسات و زیرساخت های شهری، مسجد، مهدکودک، مدرسه، درمانگاه، کلانتری، ورزشگاه پارک و فضای سبز هستند.

با بیان اینکه قرارداد ساخت این پروژه ۴۸ماهه است ولی طبق برنامه ریزی انجام شده باید ۳۸ماهه تحویل داده شود، عنوان کرد: واحدهای مسکونی پروژه ۳۵۰ هکتاری بندرعباس در قالب ۶۰۵ بلوک ساختمانی طراحی شده که نیازمند سرمایه گذاری بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی شهر بندرعباس با پشتیبانی مالی اراضی ۳۵۰ هکتاری منجر به ارتقا کیفیت زندگی در بافت های هدف شهر می شود.

استاندار هرمزگان همچنین اظهار کرد: پروژه مسکونی تجاری دریای نور که به‌صورت مشارکتی با بخش خصوصی با ۸۸میلیارد تومان سرمایه گذاری به مرحله بهره برداری رسیده و مرکز تجاری ۲۵۰واحدی گامبرون که برای خدمات رسانی به شهرک پیامبراعظم (ص) احداث شده است، فردا با حضور وزیر راه به بهره برداری می رسد.
 
وی افزود: کلنگ احداث ۲۵۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن نیز در شهرک پیامبراعظم (ص) به زمین زده می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها