لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور

فولاد هرمزگان در خانه مساوی کرد



تیم فولاد هرمزگان در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در خانه به مصاف خانه صنعت کرمانشاه رفت.‌

 

به گزارش صبح ساحل، تیم قرمزپوش فولاد هرمزگان در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در سالن فجر بندرعباس به دیدار خانه صنعت کرمانشاه رفت.
تا پایان هفته دهم، نماینده هرمزگان در گروه اول با ۱۳ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی گروه اول قرار داشت و تیم خانه صنعت کرمانشاه با ۸ امتیاز در مکان ششم ایستاده بود. شاگردان عباس روزپیکر که سه بازی پی در پی را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند در این ديدار  خانگی هم  به دنبال چهارمین بردبودند.
در نیمه اول این بازی نماینده هرمزگان موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند اما همه آن را از دست دادند تا نیمه نخست بدون گل به پایان برسد. در نیمه دوم تیم فولاد به بازی خوب خودش ادامه داد اما شانس با این تیم همراه نبود تا توپ های آن ها وارد گل شود.‌ این بازی در پایان بدون گل به پایان رسید و فولاد پس سه پیروزی در خانه مساوی کرد. فولاد با این مساوی چهارده امتیازی شد و در همان مکان چهارم جدول رده‌بندی گروه اول قرار گرفت. در این بازی برای فولاد هرمزگان عارف شبانگرد،  محمد خرم، مهران پایدار،  حبیب محر زاده ، احسان برتیا،  امیر رضا خون جهان،  متین قادری،  عارف محمدی،  سینا احمد یان پور، امیرحسین ماکیانی،  آرش دهقانی و  سبحان شراعی،  با هدایت عباس روزپیکر بازی کردند.
برای تیم خانه صنعت کرمانشاه هم محمد محمدی، میلاد نجفی، مهدی دهقان، سعید رشنو، سعید مهدی آبادی، امیر محمد عالی پور، امیر جهانی، فرشید زارعی، نادر نجفی و مسعود عبدیبا هدایت حسین همتیان بازی کردند.
در سایر دیدارهای این گروه فولاد زرند ایرانیان ۹ بر دو شهدا چوار ۶۵ ایلام را شکست داد.  شهید ستاری قرچک با یک گل مغلوب عقاب نیرو هوایی تبریز شد. تیم نماسازان ساحل آبادان در این هفته استراحت داشت.
لیگ دسته اول فوتسال کشور با حضور ۲۶ تیم در چهار گروه پيگيری و از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله بعد را کسب می‌کنند. مرحله اول اين رقابت ها ٢٧ اردیبهشت ماه سال جاری به پایان می رسد.
مرحله دوم این رقابت ها نیز در دو گروه چهارتیمی برگزار خواهد شد و در نهایت از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها