پیکر ۶ نیروی مفقود شده اداره برق کرمان پیدا شد



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از پیدا شدن جسد ۶ نیروی اداره برق کرمان در منطقه هرمک گلباف خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان در کرمان، از پیدا شدن جسد 6 نیروی اداره برق کرمان در منطقه هرمک گلباف خبر داد و اظهار داشت: مفقودین از نیروهای اداره برق گلباف بودند.

روز ۱۲ اردیبهشت ماه جاری بارندگی ها در این بخش مشکلاتی ایجاد کرد که نیروهای ادارات برق، آب و راهداری شهرستان کرمان برای رفع مشکل به منطقه اعزام شدند.

 ساعت ۵ عصر روز گذشته نیروهای اداره برق شهرستان کرمان در حال پیگیری و بررسی قطعی برق بودند و علی رغم اینکه هوا در آن منطقه مساعد بوده ولی در بالادست (سه راهی نیبید) به سمت گلباف بارش شدید تگرک اتفاق می افتد به حدی این بارش شدید بوده که کل بیابان سفید پوش می شود و پس از تگرک باران می بارد و حجم آب را چندین برابر می کند.

فرماندار کرمان اضافه کرد: متاسفانه این سیل طغیانی باعث گرفتاری ۶ نفر از نیروهای اداره برق شهرستان کرمان شد و با وجود آنکه از روز گذشته تلاش ها برای یافتن این افراد آغاز شد صبح امروز اجساد این ۶ نفر پیدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان بلافاصله 14 تیم امدادونجات زمینی و هوایی از جمعیت هلال احمر مرکز استان و شهرهای گلباف، ماهان، شهداد و کرمان به محل حادثه اعزام شدند خاطر نشان کرد: عملیات امدادونجات زمینی با حضور 12 تیم از شب گذشته آغاز شده بود.

وی با بیان اینکه 2 تیم امدادوهوایی توسط بالگرد جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند ادامه داد: تیم آنست سگ‌های زنده‌یاب نیز در محل حادثه حضور داشت.

منبع:تسنیم

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها