اعلام شرایط دورکاری کارمندان از فردا



براساس اعلام مسئولان سازمان اداری و استخدامی، شرایط دورکاری کارکنان برای مناطق سه گانه زرد، نارنجی و قرمز طبق دستورالعمل قبلی به صورت درصدی پابرجا است.

به گزارش صبح ساحل، بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا نحوه فعالیت کارمندان در شهر‌هایی که از وضعیت قرمز خارج شده و نارنجی شده، تغییر می‌کند.

مسئولان سازمان اداری و استخدامی اعلام کردند، شرایط دورکاری کارکنان برای مناطق سه گانه زرد، نارنجی و قرمز طبق دستورالعمل‌های قبلی به صورت درصدی پابرجا است. همچنین بالاترین مقام مسئول در دستگاه می‌تواند در رابطه با نحوه حضور کارکنان و دورکاری کامل بر اساس شرایط تصمیم گیری کنند.

شرایط دورکاری 

 

۱- وضعیت «زرد»:

کارکنان ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰% (صد درصد) ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد.

در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور ۲/۳ (دو سوم) کارکنان انجام خواهد شد.

 

۲- وضعیت «نارنجی»:

ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا ۱/۳ (یک سوم) کارکنان خود اقدام کنند.

در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور ۵۰% (پنجاه درصد) کارکنان انجام خواهد شد.

 

۳- وضعیت «قرمز»:

دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا ۵۰% (پنجاه درصد) کارکنان خود اقدام کنند، مشروط بر آنکه خللی در ارائه خدمات ضروری به وجود نیاید.

در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور حداکثر ۳/۱ (یک سوم) کارکنان انجام خواهد شد.

 

گفتنی است، همه مراکز آموزشی (آموزشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و...) به طور کامل تعطیل و فقط کارکنانی که حفاظت فیزیکی و حفاظت تأسیسات و سامانه‌های الکترونیکی ضروری باشند، حضور خواهند یافت.

 

منابع: باشگاه خبرنگاران، خبر آنلاین

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها